رئیس اداره کمیته امداد شهرستان شهریار خبر داد:

5 خانواده مددجوی شهریاری خانه دار شدند

رئیس اداره کمیته امداد شهریار از خانه دار شدن 5 خانواده تحت حمایت این اداره از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۲۶۳۲
|
۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، عزیز شاکری با ارائه گزارشی از خدمات عمرانی به خانواده های تحت حمایت اداره کمیته امداد شهرستان شهریار، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 5 خانواده تحت حمایت این اداره که به علل فوت سرپرست خانوار و طلاق تحت حمایت هستند با خرید خانه در شهرستان های قرک، ورامین و شهریار خانه دار شدند.

 

وی با بیان اینکه کمک به تأمین مسکن خانواده های تحت در قالب کمک بلاعوض، کمک های خیّران و آورده مددجو انجام می شود، افزود: برای خرید این تعداد مسکن یک میلیارد تومان آورده مددجو، 100میلیون تومان وام هر خانواده از محل صندوق امداد ولایت و  2  میلیارد تومان از محل کمک های خیّران تأمین شده است.

 

شاکری،بیان کرد: هم اکنون نیز احداث یک واحد مسکن روستایی برای یک  خانواده 2 نفره که به علت فوت سرپرست خانواده تحت حمایت این اداره هستند در دست احداث است و تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

 

رئیس اداره کمیته امداد شهرستان شهریار به ارائه خدمت تعمیرات مسکن اشاره و عنوان کرد: از ابتدای امسال تاکنون نیز 49 خانواه از کمک هزینه تعمیر مسکن برخوردار شده اند که برای تعمیر این تعداد مسکن بالغ بر 600 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

 

وی عنوان کرد: هم اکنون نیز 50 خانواده در نوبت دریافت خدمت تعمیرات مسکن هستند.

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار