فرمانده سپاه عاشورا از طرح های نهضت ملی مسکن بازدید کرد

تبریز- فرمانده سپاه عاشورا از طرح های نهضت ملی مسکن بازدید کرده و در جریان آخرین وضعیت مساکن در دست ساخت قرار گرفت.
کد خبر: ۹۵۵۲۶۵۸
|
۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اصغر عباسقلی زاده با اشاره به روند اجرایی طرح های مسکن ملی در شهر جدید سهند، گفت: پیشرفت طرح های ملی مسکن در شهر جدید سهند قابل تقدیر است.
وی، تامین مایحتاج و مصالح لازم توسط متولیان طرح ها را برگ برنده‌ای دیگری عنوان و بیان کرد: این امر در نتیجه تدبیر مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند، مهندسان و برنامه‌ریزان پروژه‌ها است که از نظر تخصص و پشتیبانی اجرایی پروژه‌ها، حقیقتا توانمند هستند.
سردار عباسقلی زاده با قدردانی از مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند به جهت به کارگیری متخصصان نمونه در پروژه‌های نهضت ملی مسکن، خاطرنشان کرد: مدیرعامل شرکت نیز جزو متخصصان کشوری هستند که در مسائل عمرانی کشور افتخاری برای استان بوده و ان‌شاءالله بتوانیم در کنار این عزیزان در راستای عمل به تکلیف تامین مسکن برای تمامی اقشار جامعه گام‌های خوبی برداریم، چراکه امروز بزرگترین آرزوی اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان تامین مسکن است.

فرمانده سپاه عاشورا از طرح های نهضت ملی مسکن بازدید کرد
وی اضافه کرد: از همکاران شرکت عمران شهر جدید سهند نیز قدردانی می‌کنیم که در این راستا افتخار آفریده‌اند و امیدواریم با تلاش و کوشش مضاعف لقب «استان اولین‌ها» را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن نیز حفظ کنیم.

پروژه‌های نهضت ملی مسکن با کیفیت بالایی ساخته می‌شود

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند نیز در این بازدید با قدردانی از حضور فرمانده سپاه عاشورا در شهر جدید سهند و بازدید و نظارت بر پروژه‌های مذکور، آخرین وضعیت پروژه‌های نهضت ملی مسکن و همچنین پروژه‌های بسیج سازندگی و شرکت تعاونی لشکر عاشورا را تشریح کرد.
فرهادی سعیدی با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی در پروژه‌ها جهت تسریع در روند اجرایی، تاکید کرد: با تمام توان پای کار هستیم و با بهره‌گیری از افراد مجرب و متخصص پروژه‌ها را پیش می‌بریم.
وی با اشاره به این‌که حدود ۱۲۰۰ واحد از پروژه‌های نهضت ملی مسکن را تا بهمن ماه آماده تحویل می‌کنیم، افزود: پروژه‌های نهضت ملی مسکن با کیفیت بسیار بالایی احداث می‌شود و در کنار همکاری مردم، تمام تلاش ما در راستای هرچه سریع‌تر به اتمام رساندن پروژه‌هاست.  فرمانده سپاه عاشورا به همراه مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند و جمعی از متخصصان و متولیان امر به بازدید از پروژه‌های نیلوفر،کوی شهید تجلایی، آوین، ال آی، مهسان و کمال پرداخته و در جریان آخرین وضعیت پروژه‌ها قرار گرفتند.

ارسال نظرات