خبرهای داغ:

برگزاری یادواره شهدای جبهه مقاومت و شهدای دانش‌آموز در رامهرمز

یادواره شهدای جبهه مقاومت و شهدای دانش‌آموز در رامهرمز با حضور سردار شاهوار پور برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۲۶۹۹
|
۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج رامهرمز، یادواره شهدای جبهه مقاومت اسلامی و شهدای دانش آموز شهرستان رامهرمز به همت اداره آموزش و پرورش شهرستان و با همکاری سپاه ناحیه رامهرمز، فرمانداری، و نهادها و ادارات شهرستان و حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی، با حضور سردار شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج)، فرمانده سپاه ناحیه، امام جمعه، فرماندار، معلمین، دانش آموزان و اصحاب رسانه در شهرستان رامهرمز برگزار شد.

سردار شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی گفت: یاد و خاطره شهید فهمیده و شهیدان دانش آموز و این هفته را گرامی می داریم.

وی با اشاره به برنامه های آموزش و پرورش در گرامیداشت و ترویج ارزشهای انقلاب اسلامی، خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین دغدغه های مقام معظم رهبری حفظ ارزشهای انقلاب و ترویج فرهنگ ایثار در کشور به ویژه در بدنه آموزش و پرورش و کتب آموزشی این مجموعه است.

شاهوار پور اظهار کرد: اگر به دانش آموزان مسئولیت سپرده و اعتماد شود با معرفت و شناختی که دارند می توانند نقش های اجتماعی و فرهنگی را پررنگ تر ایفا کنند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) اظهار داشت: خدا می فرماید نگویید آنان که در راه خدا کشته شده اند مرده اند ما آنها را مقامی والا و در بلندترین درجه جای داده ایم، اینان خانواده هایشان و دوستانشان را شفاعت می کنند، اگر ما بفهمیم شهدا چه درجه ای دارند دائما می گوییم کاش که ما هم شهید می شدیم، همه می‌دانیم که روزی دنیا را ترک خواهیم کرد.

وی افزود: امروز شما معلمین و دانش آموزان فرمانده و افسران ما هستید، ما در کنار شما هستیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: باید فرهنگیان و نهادهای فرهنگی و تبلیغی، فرهنگ ایثار و شهادت را همیشه محور کار خود قرار داده و رسالت دینی و انقلابی خود را در این عرصه مهم انجام دهند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) گفت: ما ۳۶ هزار شهید دانش آموز تقدیم انقلاب کردیم و نگذاشتیم پای دشمن به کشور باز شود و امروزه هم دانش آموزان ما همانند شهدای دانش آموز آرمان های آنها را ادامه می دهند.

سردار شاهوار پور در ادامه عنوان کرد: در خصوص غزه و اتفاقات و جنایات اخیر رژیم منهوس صهیونیستی باید بدانید صد سال است نطفه نامشروع انگلیس در پیکره جهان متولد شد و نتیجه اش ۷۵ سال محاصره ویرانی، کودک کشی، اذیت کردن مردم نسل کشی بوده است، که این جای سوال است آیا کشورهای اسلامی بیکار ماندند؟ که باید گفت: خیر؛ چندین جنگ علیه این رژیم راه انداختند، ماهیت اسرائیل این است که اجازه هیچ عملیاتی در سرزمین خودش را نمی دهد و جنگ ها را در کشورهایی که تهدیدی علیه اسرائیل هستند انجام می‌دهد.

ایشان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: زمانی که حاج قاسم به دستور رهبر فرماندهی جنگ را برعهده گرفت، فاطمیون، زینبیون، مقاومت اسلامی و بقیه پای کار آمدند و داعش را سرجایش نشاندند، در تمام جنگ ها بر علیه اسرائیل عدد زخمی ها وکشته ها به عدد هزار نمی‌رسید ولی عملیات طوفان القصی چنین ضربه ای به هیمنه اسرائیل زد که در تاریخ ثبت خواهد شد.

گفتنی است؛ اجرای سرود دانش‌آموزی توسط دانش آموزان و مداحی با نوای مداح اهل بیت عصمت و طهارت کربلایی ایمان عسکری از جمله برنامه های این یادواره بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار