منطقه آزاد ارس میزبان دور پایانی لیگ جهت‌یابی آذربایجان شرقی

تبریز- دور برگشت و پایانی اولین مرحله لیگ جهت‌یابی استان با نام جام شهدای آذربایجان به میزبانی سازمان منطقه آزاد ارس برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۳۰۵۵
|
۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مدیر اجتماعی، سلامت و ورزش منطقه آزاد از برگزاری دور برگشت و پایانی اولین دوره مسابقات لیگ جهت‌یابی جام شهدای آذربایجان شرقی در پارک کوهستانی شهرستان جلفا خبر داد.

رضا کیفری با بیان اینکه رشته جهت یابی از ورزش های جذابی است که می توان برای ترویج و توسعه آن در دل طبیعت بکر و زیبای سایت ژئو پارک منطقه آزاد ارس برنامه های آموزشی و مسابقات متنوع و متعددی برگزار و به ظرفیت های فرهنگی، گردشگری و تفریحی منطقه آزاد برای میزبانی این رشته در سطح کشوری و بین المللی اشاره کرد.

وی افزود: با هماهنگی صورت گرفته با فدراسیون انجمن های ورزشی، کمیته جهت یابی آذربایجان شرقی، دبیر شورای سیاستگذاری ورزش نیروهای مسلح استان و یگان های نظامی و انتظامی به یاری خدا توانستیم میزبانی شایسته برای دور برگشت و پایانی اولین لیگ جهت‌یابی استان باشیم.

کیفری گفت: در دور پایانی این مسابقات هفت تیم با ۲۴ ورزشکار شرکت داشتند که در بخش تیمی تیم شهید آبگون مقام اول، تیم شهید چراغی جایگاه دوم و تیم شهید فروزنده مقام سوم این دور از مسابقات را به دست آوردند.

در مراسم اختتامیه لیگ، از نفرات، تیم های برتر ، کمیته فنی و عوامل برگزاری مسابقات توسط مدیر اجتماعی، سلامت و ورزش منطقه آزاد و فرماندهی پادگان ارتش جلفا قدردانی شد.

ارسال نظرات