خبرهای داغ:
به همت سازمان علمی، پژوهشی و فناوری و معاونت دانش و پژوهش سپاه انصارالرضا (علیه السلام) خراسان جنوبی صورت گرفت

اولین نشست تخصصی برگزاری هشتمین جشنواره امام علی (علیه السلام) ویژه نیرو‌های مسلح استان / برگزاری این جشنواره در ۱۴ آذر ماه سال جاری

اولین نشست تخصصی هفته پژوهش با محوریت برگزاری هشتمین نمایشگاه و جشنواره امام علی (علیه السلام) ویژه نیرو‌های مسلح استان در تاریخ ۱۴ آذر ماه سال جاری هم زمان با هفته پژوهش برگزارمی شود.
کد خبر: ۹۵۵۳۲۷۲
|
۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۸




به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، به همت سازمان علمی، پژوهشی و فناوری و معاونت دانش و پژوهش سپاه انصارالرضا (علیه السلام) خراسان جنوبی، اولین نشست تخصصی هفته پژوهش با محوریت برگزاری هشتمین نمایشگاه و جشنواره امام علی (علیه السلام) ویژه نیرو‌های مسلح استان برگزارشد.
برگزاری جشنواره نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی در ۱۴ آذر ماه سال جاری
«هادی ایمانی» مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه انصارالرضا (علیه السلام) در این نشست، اظهارداشت: همکاری و هم افزایی نیرو‌های مسلح استان با مراکز علمی برای هر چه بهتر برگزارشدن این جشنواره مهم است.
وی با اشاره به تقدیر از پژوهشگران و مخترعین برتر در کلیه رده‌های نیرو‌های مسلح استان، افزود: تقدیر از طرح‌های برتر پژوهشی و فناورانه، استفاده از ظرفیت نخبگان و معرفی آن‌ها در جشنواره امام علی (علیه السلام) را ضروری دانست.
ایمانی با اشاره به اینکه دبیرهشتمین جشنواره امام علی (علیه السلام) قرارگاه دانش و پژوهش سپاه استان است، گفت: هفته پژوهش ۱۱ الی ۱۸ آذر ماه سال جاری می‌باشد که این جشنواره در بیرجند ۱۴ آذرماه برگزارمی شود.
وی ضمن توجه نیرو‌های مسلح استان به برگزاری راهیان پیشرفت افزود: لازم است قبل از برگزاری جشنواره امام علی (علیه السلام) یک دوره اردوی راهیان پیشرفت ویژه نیرو‌های مسلح استان برگزارشود.
گفتنی است: در این نشست که با حضور معاونت‌های علمی و پژوهشی نیرو‌های مسلح استان برگزارشد برای هر چه بهتر برگزارشدن هشتمین جشنواره امام علی (علیه السلام) برهم افزایی و تعامل این جشنواره تاکیدشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار