بازدید مدیرکل کتابخانه های عمومی استان از کتابخانه تیپ ۴۸ فتح + ( تصاویر)

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار از کتابخانه تیپ ۴۸ فتح استان بازدید کرد.
کد خبر: ۹۵۵۳۳۱۷
|
۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، این بازدید با حضور محسن جبارنژاد مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد،  سردار حسن حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح، سرهنگ امین قلی پور  جانشین تیپ ، حجت الاسلام سید الله بخش موسوی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۴۸ ، جواد دهراب پور مسئول روابط عمومی و تبلیغات و رزمندگان تیپ ۴۸ انجام شد.

جبارنژاد در این بازدید کتاب و کتابخوانی را لازمه ارتقای آگاهی و بینش افراد دانست و گفت: از طریق نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی در جامعه می توان بسیاری از آسیب های اجتماعی را کاهش داد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید از فرمانده تیپ ۴۸ فتح و مسئولان این یگان به خاطر راه اندازی کتابخانه در تیپ تقدیر کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم کتاب های جدیدی را برای مطالعه سربازان و رزمندگان این یگان به کتابخانه تیپ ۴۸ فتح اهدا کنیم.

سردار حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی گفت: در هر جامعه ای که مطالعه و کتابخوانی نهادینه شود علاوه بر ارتقای فرهنگ شاهد پیشرفت و توسعه در همه زمینه ها هستیم. 

وی بیان کرد: هفته کتاب و کتابخوانی فرصت مناسبی برای تبیین مزایای مطالعه و تشویق و ترغیب افراد به سمت کتابخوانی است.

۲۴ تا ۳۰ آبان ماه هر سال به نام هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار نامگذاری شده است. 

بازدید مدیرکل کتابخانه های عمومی استان از کتابخانه تیپ ۴۸ فتحبازدید مدیرکل کتابخانه های عمومی استان از کتابخانه تیپ ۴۸ فتحبازدید مدیرکل کتابخانه های عمومی استان از کتابخانه تیپ ۴۸ فتحبازدید مدیرکل کتابخانه های عمومی استان از کتابخانه تیپ ۴۸ فتحبازدید مدیرکل کتابخانه های عمومی استان از کتابخانه تیپ ۴۸ فتحبازدید مدیرکل کتابخانه های عمومی استان از کتابخانه تیپ ۴۸ فتح

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار