خبرهای داغ:

دوره توانمند سازی و تربیت تعالی (طرح دانا) بسیجیان در شرق اهواز

این برنامه با هدف(معرفی و تبیین رسالت بسیج ) ویژه فرماندهان و بسیجیان به همت حوزه مقاومت بسیج کارگران و کارخانجات شهید آوینی ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع)شرق اهواز به میزبانی پایگاه مقاومت بسیج شرکت لوله سازی اهواز در تالار اجتماعات این شرکت برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۳۵۶۰
|
۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۴

 

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج شرق اهواز،در این مراسم که با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید امیر میر علایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) شرق اهواز و حجت الاسلام والمسلمین بهزاد جلالی مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع)شرق اهواز و حجت‌الاسلام والمسلمین سعید جوانمرد زاده مسئول تعیلم و تربیت کارگران و کارخانجات سپاه حضرت ولیعصر (عج)خوزستان و محمد مقامی به عنوان فرمانده حوزه بسیج کارگری شهید آوینی برگزار شد.

  حجه الاسلام بهزاد جلالی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام علی(ع) شرق اهواز گفت: یکی از کارهای بسیار بزرگی که درجمهوری اسلامی انجام شد تهیه و تدوین قانون اساسی است که شهید دکتر بهشتی کارهای بسیار ارزنده ای در این زمینه انجام دادند.

وی در ادامه گفت: حکومت اسلامی بنیانگذاری شده تحت تدابیر و رهبری حضرت امام خمینی(ره)این بزرگ مرد تاریخ ساز اسلام ناب محمدی است.که یکی دیگر از ابداعات حضرت امام(ره)تشکیل سپاه پاسداران انقلابی و جهاد سازندگی و کمیته امداد بود.

 وی افزود: بعضی ها جریانات داخلی در تلاش بودند تا نهاد مهمی مانند سپاه پاسداران را حذف کنند ولی با درایت رهبر معظم انقلاب از این کار جلوگیری بعمل آمد. 

جلالی در ادامه گفت:رویداد هشت سال دفاع مقدس دانشگاه انسان سازی بود که در آن دوران بیش از ۸۰ کشور رژیم بعث عراق را حمایت وهمراهی می کردند و بیش از ۴۰ کشور در این همراهی نیرو اعزام کردند.

جلالی گفت: با اجرای عملیات طوفان الاقصی اعتبار و هیمنیه رژیم صهیونیستی فرو ریخته شد و شکستی که رژیم صهیونیستی متحمل آن شد باعث روی آوردن به کودک و زن کشی و حمله به خانه های مردم بی دفاع غزه بود.

 بهزاد جلالی تصریح کرد: امروز دفاع از مظلوم و کمک به مردم مظلوم فلسطین و غزه اولویت اول ما در منطقه می باشد.

همچنین در ادامه این دوره حجه الاسلام والمسلمین جوانمردزاده بعنوان استاد این دوره به تدریس دوره توانمندسازی و تربیت تعالی دانا پرداخت.

در ادامه نیز حجت الاسلام سید امیر میرعلایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع)شرق اهواز ضمن عرض خیر مقدم‌به حاضرین در این برنامه به تبیین برکات حاکمیت ولایت فقیه در جامعه و کشورهای اسلامی و تحلیلی از اوضاع منطقه و فلسطین پرداخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار