خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:

همه مردم در دوران دفاع مقدس نقش اساسی داشتند

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: تمامی اقشار ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس نقش اساسی داشتند از دانش آموزان و دانشجویان گرفته تا پیرمردان و پیرزنان و تمامی اقشار به رهبری حضرت امام خمینی (ره) یک امت واحد بودند.
کد خبر: ۹۵۵۳۸۳۷
|
۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در یادواره شهدای دانشجوی اهر با اشاره به رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بیان کرد: برای انقلاب اسلامی ایران و دفاع از میهن عزیزمان هزینه بزرگی داده ایم و مردم صاحب اصلی این نظام و انقلابند.

وی با اشاره به تحولات منطقه عنوان کرد: اگر جبهه مقاومت به موقع اقدام نمی‌کرد الان باید شاهد یک نبرد بزرگ با داعش در کشورمان بودیم و اگر در جنگ ۳۳ روزه شاخ رژیم صهیونیستی شکست و اگر در طوفان الاقصی هیبت این رژیم منحوس و کودک کش شکست این از عنایت خداوند و دلاوری‌های نیرو‌های مقاومت، حماس و حزب‌الله بود.

حجت الاسلام سرایی اضافه کرد: امروزه دشمن دنبال کنترل ذهن هاست و غول امپراتوری رسانه دنیا در تلاش است جای ظالم با مظلوم را عوض کند و طوری تبلیغات کردند که رئیس جمهور آمریکا فوراً خود را به مناطق اشغالی رساند چرا که اسرائیل قلب آمریکاست و این نشانگر آن است که دشمن، دشمن است و در اجرای اهداف شوم و جنایت خود با هیچ کس تعارف ندارد.

وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس ۱۰۰۰ شهید روحانی تقدیم ایران اسلامی شد گفت: ما در این انقلاب موهبت بزرگ، مردمی بزرگ، مکتبی بزرگ و دشمنی بزرگ داشتیم که مکتب ما مکتب امام حسین است و جبهه حق‌توام با آرامش است و نتیجه آن غلبه بر باطل است.

حجت الاسلام سرایی افزود: ما می‌توانیم، شعار شهدای دانشجو بود و بیش از ۴۰۰ شهید متعلق به خطه شهید پرور اهر می باشد که نشان از وطن پرستی و ولایتمداری مردم این شهرستان دارد.

یادواره ۱۲ دانشجوی شهید اهر در راستای کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی، در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر برگزارشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار