معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام:

ضرورت انجام جهاد تبیین در جنگ رسانه‌ای دشمن

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: در جنگ رسانه‌ای دشمن بر همه دلسوزان نظام واجب است در جهت تبیین اقدامات و دستاوردهای نظام و دولت اقدام عملی کنند.
کد خبر: ۹۵۵۴۴۱۶
|
۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۶

به  گزارش  خبرگزاری بسیج محمد سبحان حسنی  با اشاره به اینکه در عصری زندگی می‌کنیم که زمان شکوفایی اسلام ناب محمدی (ص) است، اظهار داشت: تغییراتی که در نظام جهانی با شکل‌گیری انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل (ره) به وجود آمد و موجب گسترش نفوذ گفتمان جدیدی در عرصهٔ جهانی شد، امروز این پرچم عزت و اقتدار به دست جانشین خلف و صالحش مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام اظهار کرد: اکنون ایران اسلامی مفتخر به داشتن چنین رهبری فرزانه است که توانسته انقلاب و اسلام و نه فقط مردم ایران بلکه همهٔ آزادگان و مسلمانان جهان را هدایت و رهبری کند تا امروز به‌عنوان یک کشور قدرتمند در عرصه‌های بین‌المللی باعزت و سربلندی دارای جایگاه رفیعی باشیم.

 

حسنی در ادامه با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین گفت: در شرایطی که دشمنان انقلاب اسلامی با امپراتوری دروغ رسانه‌ای تلاش می‌کنند با کم‌رنگ کردن دستاوردها بین مردم و مسئولان فاصله ایجاد کند، بر همه دلسوزان نظام واجب است در جهت تبیین اقدامات و دستاوردهای نظام و دولت اقدام عملی کنند.

 

وی افزود: دشمن تلاش دارد با برجسته نمودن مسائل کوچک، عظمت دستاوردهای انقلاب اسلامی را تحت‌الشعاع قرار دهد و در اینجا تشریح اقدامات و دستاوردهای نظام و دولت نقشه‌های شوم دشمنان را نقش‌برآب می‌کند.

 

معاون استاندار ایلام در ادامه با اشاره به تحولات منطقه و جنایات رژیم کودک کش رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: در نشست سران کشورهای عربی و اسلامی خبرنگاران مصری مطالب جالبی گفتند که در آن اشاره‌ای شده به این مطلب که تنها این ریاست‌جمهوری اسلامی ایران بود که در بین سران کشورهای عربی و اسلامی باقدرت از مردم فلسطین دفاع کرد و حامی پیام‌های خاصی بود و این ناشی از قدرت بلامنازع جمهوری اسلامی در منطقه است.

 

وی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها از دامنه نفوذ و تأثیرگذاری جمهوری اسلامی به‌عنوان یک قدرت نوظهور در عرصه جهانی هراس دارد، ادامه داد: آنان ۸ سال جنگ را بر ما تحمیل کردند و بسیاری از فشارها و تحریم‌ها را اعمال نمودند و با ابررسانه‌هایی که در اختیار داشتند، نتوانستند در برابر عظمت ملت بزرگ ایران حرفی برای گفتن داشته باشند؛ چراکه ایران اسلامی این مسیرهای پر پیچ‌وخم را به‌سلامت طی کرده و در حال صعود به قله‌های جهانی هست.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری در خصوص امید آفرینی در جامعه گفت: وقتی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) می‌فرمایند امید آفرینی کنید و به مردم امید دهید دلیل این است که معظم له آینده را به‌خوبی می‌بینند و اینکه به کجا در حال رفتن هستیم و چه مسیرهایی را طی کرده‌ایم را در نظر دارند.

 

وی در ادامه از تحقق شعائر اصلی انقلاب اسلامی از جمله استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی یادکرد و گفت: به برکت خون شهدا و رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری امروز ایران اسلامی در اوج استقلال، اقتدار و قدرت است.

 

رئیس ستاد انتخابات استان در بخش دیگری از صحبت‌های خود ضمن تشکر از زحمات فرماندار چرداول و مجموعه اعضای هیئت‌های نظارت، اجرایی و بازرسی شهرستان گفت: ان‌شاءالله با تلاش همه دست‌اندرکاران، انتخاباتی باشکوه در چهار بعد سلامت، امنیت، افزایش مشارکت و رقابت سالم در پیشرو خواهیم داشت.

 

وی در ادامه اجرای قانون را فصل‌الخطاب در برگزاری انتخابات عنوان کرد و گفت: انتظار هست مجموعه اعضا و دست‌اندرکاران امر انتخابات با عمل به قانون و با بی‌طرفی کامل از کاندیداها عملکرد قانونمند خود را به نمایش بگذارند

ارسال نظرات
آخرین اخبار