دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران

توزیع ۱۰۰ هزار سری جهیزیه در کشور

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران از توزیع ۱۰۰ هزار سری جهیزیه در سطح کشور خبر داد و گفت: جهیزیه‌های توزیع شده در بین زوج‌های جوان توسط کمیته امداد، بهزیستی، بسیج، گروه‌های جهادی و سپاه تهیه شده است.
کد خبر: ۹۵۵۴۸۱۶
|
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۷

توزیع ۱۰۰ هزار سری جهیزیه در کشور

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان، سردار سید ضیاءالدین حزنی، دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران ، عصر امروز در مراسم توزیع ۸۰۰ سری جهیزیه تهیه شده توسط بسیجیان و خیرین در بین زوج‌های جوان در محل لشکر قدس گیلان با بیان اینکه ارتباط قلبی خوبی میان مردم و بسیج شکل گرفته است، اظهار کرد: بسیج از بطن مردم بوده و ارتباط قلبی بسیار خوبی میان سپاه و مردم در طول ۴۴ سال گذشته شکل گرفته و این روند ادامه‌دار است. 

 

وی با اشاره به تعامل سپاه با تمامی نهادهای کشور و فعال در حوزه محرومیت‌زدایی گفت: در طول ۴۴ سال گذشته اقدامات خوبی در حوزه محرومیت‌زدایی انجام شده که در آن تمامی مردم، خیرین، گروه‌های جهادی وزارت‌خانه‌های مختلف نقش داشتد و توزیع ۸۰۰ سری جهیزیه در گیلان هم همین شکل بوده است. 

 

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران  با اشاره به توزیع ۸۰۰ سری جهیزیه در بین زوج‌های جوان گیلانی، بیان کرد: استارت این کار دینی و اخلاقی در حرم مطهر امام رضا (ع) زده شده و این کار الهی در سطح کشور ادامه‌دار است و امروز بخشی از آن در گیلان و در بین زوج‌های جوان توزیع می‌شود. 

 

سردارحزنی، از توزیع ۱۰۰ هزار سری جهیزیه در سطح کشور خبر داد و تصریح‌کرد: جهیزیه‌های توزیع شده در بین زوج‌های جوان توسط کمیته امداد، بهزیستی، بسیج، گروه‌های جهادی و سپاه تهیه شده که قطعاً این روند در مراسم‌های بعدی ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات