نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

بسیج با امکانات کم موقعیت های بزرگی خلق و خطرات بزرگی رفع کرده است

تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: بسیج در طول حیات ۴۴ ساله خود توانسته با امکانات بسیار کم، موقعیت های بسیار بزرگی در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، امنیتی و حتی اقتصادی فراهم و تهدیدات بسیار بزرگی را در حوزه های مختلف برطرف کند.
کد خبر: ۹۵۵۵۱۵۸
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم در آستانه هفته بسیج در دیدار با تعدادی از فرماندهان و مسئولان بسیج سپاه عاشورا با وی، افزود: خدمت در اوج گمنامی، کار برای خدا، فراجناحی، چابک و کارآمد، دارای تفکر و اندیشه، قانونگرایی و شفافیت از ویژگی های بارز بسیج هستند.

وی اضافه کرد: بسیجی با داشتن روحیه ولایتمداری، مردمی بودن، انگیزه خدمت، گستردگی و سطح پوشش سازمانی در وسعت ایران زمین، انعطاف پذیری، اطاعت پذیری، حس تعلق ملی و انقلابی و پویایی و آراستگی به فضایل دینی و اخلاقی از مهم ترین منابع قدرت نظام برای شرایط سخت و دشوار است و خواهد بود.

بسیج با امکانات کم موقعیت های بزرگی خلق و خطرات بزرگی رفع کرده است

حجت الاسلام آل هاشم یادآور شد: بسیجیان به معنای واقعی فرزند زمان خود هستند و در زمانه و روزگار ما به تناسب تغییر و تحولات شرایط کشور در عرصه های مختلف نقش آفرین بوده اند.

وی اظهارداشت: بسیجیان آماده هستند هر لحظه اجازه جنگ با اسرائیل صادر شود ضمن کمک و دفاع از کودکان و مردم مظلوم غزه، طومار ننگین غده نحس و سرطانی صهیونیستی را در هم پیچند.

امام جمعه تبریز با تاکید به اینکه آموزش اعتقادی، اخلاقی و سیاسی باید در اولویت برنامه های آینده بسیج باشد، آموزش را زیربنای توسعه عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها