معاون بسیج مساجد و محلات سپاه امام سجاد «ع»:

نمایشگاه «اسوه» با حضور 40 پایگاه مقاومت بسیج هرمزگان برپا می‌شود

معاون بسیج مساجد و محلات سپاه امام سجاد «ع» استان هرمزگان از برپایی نمایشگاه «اسوه» به منظور ارائه دستاوردها و ترویج الگوهای برتر پایگاه‌های مقاومت بسیج در هفته بسیج خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۵۲۱۷
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان، سرهنگ پاسدار طالب احمدی نیا معاون بسیج مساجد و محلات سپاه امام سجاد «ع» استان هرمزگان اظهار داشت: در آستانه تجلیل از رشادت ها و پایمردی ها و جانفشانی های بسیجیان قرار داریم.امنیت و پیشرفت کشور از اوایل انقلاب اسلامی تاکنون را مرهون نیروهای بسیجی هستیم.

سرهنگ پاسدار احمدی نیا گفت: در مجموعه بسیج محلات و مساجد استان هرمزگان برنامه های شاخص به مناسبت هفته بسیج شامل برگزاری نمایشگاه«پایگاه اسوه» و « معرفی و تجلیل از پایگاه برتر بسیج در جشنواره اسوه» می باشد.

وی افزود: منصب بسیجی تاج کرامت و افتخاری است که به فرمان امام راحل (ره) تشکیل شد و این افتخار آفرینان مکتب امام خمینی (ره) صاحب اندیشه های ناب توام با اخلاص خویش، خلق ایده و ابتکار می باشند .

معاون بسیج مساجد و محلات سپاه امام سجاد «ع» استان هرمزگان ضمن بیان اینکه شجره طیبه بسیج در مسیر رشد و بالندگی روز افزون قرار دارد،عنوان کرد: فراهم آوردن فرصت روابط سالم برای ارتقا سطح کیفی پایگاه مقاومت بسیج و ارائه الگوی های برتر برای ایجاد زمینه ظرفیت انسانی پایگاه های بسیج امری لازم وضروری است.

وی شعار محوری هفته بسیج را «بسیج، امید ملت ایران» اعلام کرد و گفت: در مجموعه بسیج محلات و مساجد استان ایده نمایشگاه و جشنواره اسوه و معرفی الگوهای برتر به دنبال کشف استعدادهای برتر و تبادل تجربه با ترویج الگوهای موفق و رقابت سالم در راستای ارتقا سطح کیفی عملکرد رده های مختلف بسیج در مرکز استان می باشد.


وی بیان داشت: نمایشگاه اسوه» از اول آذر الی 5 آذرماه با حضور 40 پایگاه مقاومت بسیج خواهران و برداران برپا می شود.

سرهنگ پاسدار احمدی نیا در پایان سخنانش گفت: سومین روز هفته بسیج با عنوان«بسیج، ولایت، باور انقلابی، تمدن ساز» نامگذاری شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار