برگزاری کارگاه توانمندسازی امامان روستا و مسئولان دهستان قرارگاه پیشرفت سپاه عاشورا

تبریز- کارگاه توانمندسازی امامان روستا و مسئولان دهستان قرارگاه‌ پیشرفت آبادانی سپاه عاشورا با حضور حجت الاسلام شاهسون مدیر امور استانهای کارگروه فرهنگی قرارگاه مرکزی پیشرفت و آبادانی سپاه در تبریز برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۵۳۷۷
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا در این کارگاه به تشریح برنامه ها و ماموریت های این قرارگاه اشاره و بیان کرد: قرارگاه پیشرفت آبادانی در کنار دولت با هدف رفع مشکلات اقتصادی، معیشتی، عمرانی و زیرساختی نقاط محروم استان همیشه آماده خدمت رسانی و امامان روستا و مسئولان دهستان ها باید در این زمینه نقش آفرین، موثر و پیشتاز باشند.

سیدمهدی حسینی با قدردانی از نقش آفرینی امامان و همسران امامان روستا در مناطق محروم و صعب العبور استان در عرصه های مختلف خدمت رسانی به محرومین و مستضعفین گفت: قطعا با همت شما نیروهای انقلابی، قرارگاه به سمت پیشرفت و توسعه پیش خواهد رفت.

برگزاری کارگاه توانمندسازی امامان روستا و مسئولان دهستان قرارگاه پیشرفت سپاه عاشورا

وی اقدامات بعمل آمده در قرارگاه پیشرفت را نمونه بارزی از مشارکت مردم روستا و همراهی و همدلی آنها با ارگان های دولت دانست و یادآور شد: اقدامات موثری در مناطق ۲۰۷ گانه روستاهای محروم استان انجام شده و امید می رود با ادامه این روند شاهد کاهش مشکلات مرتبط در این روستاها بخصوص در حوزه تنش آبی باشیم.

برگزاری کارگاه توانمندسازی امامان روستا و مسئولان دهستان قرارگاه پیشرفت سپاه عاشورا

حسینی افزود: یکی از دلایل تشکیل و راه‌اندازی قرارگاه پیشرفت و آبادانی این است که در سنوات قبل از انقلاب بیشتر فعالیت‌ها در حوزه عمرانی در روستاها بوده و اقدامات خوبی نیز انجام شده است اما اقدامی که باعث تثبیت جمعیت و ایجاد اشتغال پایدار در روستاها باشد نداشته‌ایم.

حسینی یادآور شد: برای رفع چهره محرومیت از منطقه باید در جهت تحقق شعار از مردم، با مردم و برای حداکثر توان خود را به کار گرفته و با اتکا به خداوند متعال نسبت رفع چهره محرومیت اقدام عاجل به عمل آوریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها