بسیج موتور پیشران در ناامید سازی نقشه های دشمن است

کیخا گفت: بسیج مهم ترین عامل و موتور پیشران در ناامید کردن دشمن در دست یابی به نقشه های شومش است.
کد خبر: ۹۵۵۵۴۱۸
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، جلسه هماهنگی برنامه های هفته بسیج با حضور فرمانده هان پایگاه های بسیج کارگری ناحیه ویژه زاهدان، در حوزه سلمان فارسی شهرستان زاهدان برگزار شد .

ابوذر کیخا، فرمانده حوزه سلمان فارسی بسیج کارگری ناحیه ویژه سپاه شهرستان زاهدان ضمن تبریک آغاز هفته بسیج به تشریح برنامه های هفته بسیج پرداخت و خواستاراجرای برنامه های با کیفیت در سطح مراکزتولیدی و کارخانجات شد.

وی با اشاره به این مطلب که بسیج یک نهاد انقلابی و اسلامی است که از بطن و متن مردم تشکیل شده است، افزود:این شجره طیبه با تدبیر تاریخ ساز و آینده نگرانه حضرت روح الله( رحمت الله علیه) در ۵ آذر ۵۸ تاسیس گردید .

کیخا بیان کرد: بسیج مهم ترین عامل و موتور پیشران در ناامید کردن دشمن در دست یابی به نقشه های شومش است.

مسئول بسیج کارگری ناحیه ویژه سپاه شهرستان زاهدان ادامه داد: هفته بسیج فرصت و بهانه‌ای برای زنده نگه داشتن ارزشها و روحیه بسیجی در آحاد ملت به ویژه نسل جوان  است.

این مسئول به تشریح برنامه های اجرایی توسط حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج پرداخت وگفت: این هفته باید پرشور و پررنگ برگزار شود که همه شهروندان،این هفته را درک کنند.

درپایان فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج واعضای شورای حوزه پیشنهاداتی درخصوص اجرای هرچه بهتر برگزارشدن برنامه های این هفته تبادل نظر کردند.

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار