خبرهای داغ:
فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛ 

پرستاران واژگان ایثار و مقاومت را معنا بخشیدند

سردار افروزی عنوان کرد: پرستاران اسوه ایثار، مقاومت و شجاعت هستند و ما ضمن گرامیداشت مقام شامخ آنان، این روز را گرامی می داریم.
کد خبر: ۹۵۵۵۷۵۹
|
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷

 

قزوین_ به گزارش بسیج، سردار مهرداد افروزی فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به مناسبت سالروز پربرکت میلاد حضرت زینب(س) و بزرگداشت جایگاه پرستار با جمعی از پرستاران و مادر درمان بیمارستان شهیدرجایی قزوین دیدار و از آنان تجلیل کرد.

سردار افروزی در این دیدار اظهار کرد: شغل پرستاری که با تمام وجود خود را وقف حرفه خویش کرده و زینب گونه در راستای اهداف مقدس این حرفه تلاش می کنند را نمی‌توان با هیچ شغل دیگری مقایسه کرد چرا که پرستار است که تمام توان خود را با عشق برای درمان بیماران به کار می‌گیرد.

وی افزود: در دوران کرونا اهمیت کار پرستاران بر همگان مشخص شد و زحمات و تلاش‌های آنان به نمایش درآمد.

فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: امروز نیز سعی کردیم با حضور در این مجتمع درمانی با عرض خسته نباشید گوشه‌ای از تلاش‌های پرستاران را جبران کنیم و باور داریم که هرچه خدمات پرستاری گسترش و کیفی سازی یابد، درد و رنج بیماران نیز کاهش می‌یابد.

وی ضمن گرامیداشت یاد شهدا غزه و پرستاران بیمارستان های غزه که در شرایط سخت حملات وحشیانه رژیم کودک کش اسرائیل در حین انجام وظیفه به شهادت رسیدند و نیز گرامیداشت یاد شهدای مدافع سلامت تصریح کرد: پرستاری از آن دست شغل‌هایی است که تنها با عشق می‌توان در آن ماند و ادامه داد مصداق واقعی این کلام حضور عاشقانه پرستاران غزه در بحبوحه حملات وحشیانه اسراییل غاصب به غزه و نیز حضور عاشقانه پرستاران در روزهای سخت دوران کرونا است.

سردار افروزی در پایان ضمن اهدا گل و هدیه به پرستاران گفت: پرستاران اسوه ایثار، مقاومت و شجاعت هستند و ما ضمن گرامیداشت مقام شامخ آنان، این روز را گرامی می داریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار