به همت سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان مرکزی

قرارگاه صنعتی خاتم الانبیا به مناسبت هفته بسیج در محل مرکز کسب و کار در استان مرکزی برگزار گردید

اقدامات قرارگاه صنعتی خاتم الانبیا که منجر به تعداد ۱۵۰ واحد تولیدی، عارضه یابی شد که از این تعداد ۴۷ مورد رفع موانع شده است و باعث تثبیت اشتغال برای ۳۵۰ نفر شده است.
کد خبر: ۹۵۵۶۳۵۰
|
۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج صنعت و معدن استان مرکزی، جلسه قرارگاه صنعتی خاتم الانبیا به مناسبت هفته بسیج در محل مرکز کسب و کار اراک برگزار گردید.

این جلسه که به ریاست مسئول سازمان بسیج صنعت و معدن استان مرکزی و با حضور مدعوین جلسه شامل نمایندگان محترم اداره صمت - راه و شهرسازی -سازمان نظام مهندسی معدن- معاون محترم صنایع کوچک -مدیرعامل شرکت شهرک‌ها -مدیر کلینیک صنعت ومعدن - مدیرکارگروه معدن استان- مدیران کانون‌ها برگزار شد.

در این جلسه که پیرامون پایش و عارضه یابی از واحد‌های صنعتی و معدنی راکد و نیمه فعال تشکیل گردید، تصمیمات لازم اتخاذ شد.

در این جلسه مسئول سازمان بسیج صنعت و معدن گزارشی از اقدامات انجام شده توسط این سازمان از ابتدای سال تا به هم اکنون را ارائه دادند که بر این اساس تعداد ۱۵۰ واحد عارضه یابی شد که از این تعداد ۴۷ مورد رفع موانع شده است و باعث تثبیت اشتغال برای ۳۵۰ نفر شده است.

مقرر شد تفاهم نامه‌ای بین سازمان بسیج صنعت و معدن و اداره صمت و همچنین صنایع کوچک تنظیم شود که جهت انجام عارضه یابی و رفع موانع از واحد‌های صنعتی و معدنی با یک وحدت رویه کار انجام شود.

همچنین مقرر شد کارگروه معدن نسبت به تشکیل جلسات با استفاده از ظرفیت نخبگان بسیج و تصمیم گیران استانی نسبت به رفع موانع از مشکلات معادن استان پیگیری نماید.

در ادامه مقرر شد مدیر کلینیک صنعت استان با مدیر کلینیک شرکت شهرک‌های صنعتی استان در قالب شورای گفتگو جلسات مداوم را برگزار نماید و نسبت به شناسایی مشکلات و موانع تولید اقدام نماید

سپس مقرر شد لیست به روز شده صنایع راکد و نیمه فعال توسط شرکت شهرک‌های استان در اختیار کلینیک صنعت و معدن استان جهت برنامه‌ریزی و عارضه یابی و رفع موانع از آن‌ها قرار گیرد

ارسال نظرات