بمناسبت هفته بسیج و به همت سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان هرمزگان :

همایش بسیج خدمتگزار مردم دربندرعباس برگزار شد

رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور ومسئول مرکز هماهنگی و هم اندیشی راهبردی بسیج گفت :بسیجیان در دوران دفاع مقدس مکتب دفاعی انقلاب اسلامی و گفتمان مقاومت را خلق کردند.
کد خبر: ۹۵۵۶۴۰۰
|
۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ،سردار کفیل رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور و مسئول مرکز هماهنگی و هم اندیشی راهبردی بسیج  در همایش بسیج خدمتگزار مردم است درسالن اجتماعات اداره کل منابع طبیعی  هرمزگان گفت :برکات تشکیل بسیج که ۵ آذر ماه با فرمان امام خمینی (ره) شکل گرفت از همان روزهای نخست خود را نشان داد. دوران دفاع مقدس دوران افتخارآمیزی است که طی آن رزمندگان اسلام نبرد علوی و عاشورایی را رقم زدند و به واسطه آن، بسیج مکتب دفاعی انقلاب اسلامی و گفتمان مقاومت را خلق کردند؛ گفتمانی که امروز مردم ما پرچم‌دار آن هستند.


سردار کفیل با بیان اینکه ملت ایران داعیه‌دار مبارزه با نظام سلطه است، افزود: برکات بسیج که از ۵ آذر ۱۳۵۸ با فرمان امام خمینی (ره) شکل گرفت، آغاز شد؛ دورانی که نظام جمهوری اسلامی، نوپا بود و نظام سلطه توطئه‌های بزرگی را علیه این نظام انجام می‌داد.


وی گفت: تشکیل شجره طیبه بسیج عمق راهبردی دفاعی برای ملت ایران شد. بعد از دفاع مقدس هم بسیج توسعه یافت و به عنوان خدمتگزار ملت ایران ایفای نقش کرد؛ به‌عنوان مثال در دوران شیوع کرونا ،سیل ،زلزله و حوادث غیر مترقبه ،بسیج با کمک‌های مومنانه و مشارکت در «طرح شهید سلیمانی» با تزریق واکسن کرونا در کنار سایر ظرفیت‌های نظام‌ نقش‌آفرینی‌های قابل ستایشی را انجام داد.


وی ادامه داد: ما در آستانه هفته بسیج قرار داریم و این هفته فرصتی است تا خدمات بسیج توسعه پیدا کرده ودستاوردهای  جدیدی از خدمت‌رسانی به ملت ایران و توسعه جهاد خدمت پرداخته شود.


در پایان سرهنگ پاسدار محمد حکمیان مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان هرمزگان گفت : هدف از این همایش قدردانی  اززحمات و تلاش های جهادی مدیران کل ادارات که در راستای محرومیت زدایی وآبادانی روستاهای صعب العبورهمواره درراه خدمت رسانی به محرومین ، و گروه های جهادی و میز خدمت ایفای نقش نموده اند با اهدای لوح سپاس، تقدیر بعمل آمد.

ارسال نظرات