همزمان با هفته بسیج؛

نمایشگاه بزرگ خدمت و پیشرفت در ساری افتتاح شد

به مناسبت هفته بزرگداشت بسیج ، نمایشگاه بزرگ خدمت و پیشرفت ویژه دستاوردهای بسیجیان ، رده ها و سازمان های اقشاری بسیج سپاه کربلا با حضور سردار زهرایی " مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور " و فرمانده سپاه کربلا " ؛ در بوستان ولایت ساری افتتاح شد.
کد خبر: ۹۵۵۶۷۵۷
|
۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۲

نمایشگاه بزرگ خدمت و پیشرفت در ساری افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران؛ به مناسبت هفته بزرگداشت بسیج ، نمایشگاه بزرگ خدمت و پیشرفت ویژه دستاوردهای بسیجیان ، رده ها و سازمان های اقشاری بسیج سپاه کربلا با حضور سردار زهرایی " مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور " و فرمانده سپاه کربلا " ؛ در بوستان ولایت ساری افتتاح شد.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: موضوعی که باید در تقویت اقتصاد مقاومتی به آن توجه شود تکمیل زنجیره ارزش است و توانمند سازی مردم در این حوزه مهمتر از واگذاری تسهیلات است و در این زنجیره حلقه مفقوده بزرگی که وجود دارد صنایع تبدیلی و بازار عرضه است.


سردار زهرایی ضمن تقدیر از فرماندهی سپاه کربلا و بسیج سازندگی به جهت کیفی و کمی بودن این نمایشگاه افزود : برگزاری چنین نمایشگاهی که از نظر کمی و کیفی در سطح بالایی قرار دارد ، یعنی آخرین حلقه است و تولید کننده خردی که هنوز قابل رقابت با تولید کننده های بزرگ نیستند باید جایی برای عرضه محصول داشته باشند و برندسازی انجام دهد که در این چنین نمایشگاه هایی می‌توانند تولیدات خود را در معرض دید مردم قرار دهند.

وی با اشاره اینکه در سال گذشته ۴ هزار نمایشگاه موقت و فصلی در سطح کشور برگزار شد اعلام کرد: در حال حاضر به دنبال ایجاد نمایشگاه های دائم در مراکز استان ها هستیم که قطعا در مازندران نیز محقق خواهد شد.

در ادامه فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه یکی از سیاست های مجموعه سپاه و بسیج سازندگی بحث تولید و پرداختن به موضوع زنجیره تولید است؛ گفت: خوشبختانه با توجه به اقدامات خوبی که در سال گذشته انجام شد حدود ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار در قالب تسهیلات در حوزه اشتغال خانگی پرداخت شد.

 

نمایشگاه بزرگ خدمت و پیشرفت در ساری افتتاح شد

سردار مسلمی با اشاره به اینکه دستاوردهای بسیج باید به نمایش گذاشته شود، اظهار کرد: در مجموعه ۱۰۰ غرفه در این نمایشگاه راه اندازی شده است و علاوه بر ساری در ۲۲ شهرستان استان نیز چنین نمایشگاهی برپا شده و مردم می‌توانند از آن دیدن کنند.

وی تصریح کرد : در این نمایشگاه دستاوردها و تولیدات بسیجیان در قالب تعاونی ها در حوزه فردی و جمعی به همت بسیج عرضه شده است.


گفتنی است ؛ این نمایشگاه تا ۱۰ آذر ماه در چهار عرصه مشاغل خانگی ، اقتصاد مقاومتی ، خدمت رسانی و علمی و فناوری میزبان هم استانی های ارجمند است.

نمایشگاه بزرگ خدمت و پیشرفت در ساری افتتاح شد

نمایشگاه بزرگ خدمت و پیشرفت در ساری افتتاح شد

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار