سردار نظری در یادواره شهدای حقوقدانان استان کرمان؛

رشادت رزمندگان ما امنیت را در کشور ما جاری کرد

فرمانده سپاه ثارالله گفت: رزمندگان ما در دفاع مقدس رشادت‌ها، جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های زیادی کردند و نتیجه این جانفشانی‌ها امنیتی است که در کشور ساری و جاری است
کد خبر: ۹۵۵۷۳۲۳
|
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،سردار محمدعلی نظری صبح امروز در اولین یادواره شهدای حقوقدان استان کرمان بیان کرد: رژیم اسرائیل غاصب چندین هزار کودک و مادر فلسطینی را به خاک و خون کشید.

وی در ادامه با اشاره به تاریخ شهرستان راور اظهار کرد: مردم راور از ابتدای انقلاب تاکنون در همه حوادث برای دفاع از انقلاب و کشور پیشرو و همواره گوش به فرمان ولایت بوده‌اند. این یک شعار و تعریف نیست و شهید نوروز زاده راوری مهر صحت این گفته است.

وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای اقشار مختلف در استان کرمان، تصریح کرد: دستگاه قضا در طول سال همراه اعضای شورای تامین استان است و مجاهدانه تلاش می‌کنند و در بحث‌های همچون حجاب و عفاف، مسائل فرهنگی و ... همراهی دستگاه قضا سبب شده که استان کرمان دارای امنیت بسیار خوبی باشد.

سردار نظری با یادآوری اقدامات وحشیانه و نسل کشی رژیم غاصب صهیونیستی در ادامه اظهار کرد: در جهاد تبیین، ذکر رشادت‌های رزمندگان و شهدا بهترین و مهمترین وظیفه ماست که باید به آن عمل کنیم.

وی بیان کرد: رزمندگان ما در دفاع مقدس رشادت‌ها، جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های زیادی کردند و نتیجه این جانفشانی‌ها امنیتی است که در کشور ساری و جاری است که چنین امنیتی در هیچ کشوری وجود ندارد و جوانان بدانند که اگر این جانفشانی‌ها نبود چه بسا وضعیت ما از غزه بدتر بود و ما مدیون شهدا هستیم.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار