خبرهای داغ:
سرهنگ ربانی عنوان کرد

تفکر بسیجی یعنی یک شاخصه انقلابی و ولایی در جامعه اسلامی

همدان-فرمانده سپاه ناحیه فامنین گفت: تفکر بسیجی یعنی یک شاخصه انقلابی و ولایی در جامعه اسلامی که مدافع آرمان‌های اسلام و انقلاب است.
کد خبر: ۹۵۵۷۸۴۱
|
۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۵
تفکر بسیجی یعنی یک شاخصه انقلابی و ولایی در جامعه اسلامی

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ هادی ربانی در جمع بسیجیان فامنین و ماماهان ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: تفکر بسیجی یعنی یک شاخصه انقلابی و ولایی در جامعه اسلامی که مدافع آرمان‌های اسلام و انقلاب است.

وی تصریح کرد: امام خمینی(ره) با رهبری مقتدر و با درایت دستور تشکیل بسیج در سال ۱۳۵۸ داد؛ امام راحل با آینده‌نگری خود در موضوع تشکیل بسیج کشور را از  بحران‌های بسیار نجات داد.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین با بیان اینکه تفکر بسیجی یعنی یک شاخصه از ملت امام حسین (ع) گفت: بسیج پایه‌گذار یک ملت فداکار از ملت امام حسین(ع) است.

وی افزود: وظیفه بسیج و بسیجیان که از زمان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس مقابله با جنگ سخت بوده و در حال حاضر  وظیفه بسیجیان مقابله باجنگ نرم و آگاه‌سازی مردم است.

ربانی تصریح کرد: ما همیشه و هرجا که به سخنان امام راحل بنگریم، می‌بینیم که امام راحل به سخنان مردم اهمیت فراوان می‌دادند بنابراین ما باید تلاش کنیم با آگاه‌سازی خود برای نائب امام زمان (عج) و امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) سرباز قابلی باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار