با شرکت صدها نفری بسیجیان؛

نمایش اقتدار بسیج در مسجد جامع میانه برگزار شد

تبریز- یکی از هادیان سیاسی سپاه در نمایش اقتدار بسیجیان میانه، گفت: مقاومت‌ و خیزش‌های شکل گرفته در منطقه و جهان، ثمره تفکر بسیجی بروز شده از تفکرات راهبردی رهبر فرزانه انقلاب است.
کد خبر: ۹۵۵۷۸۶۸
|
۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۱

نمایش اقتدار بسیج در مسجد جامع میانه برگزار شد

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، یکی از هادیان سیاسی سپاه، سابقه بسیج را صدر هدایت بشر توسط انبیای الهی و ائمه‌ اطهار علیهم‌السلام و هر گونه ظلم‌ستیزی در طول تاریخ را کاری بسیجی عنوان کرد و اظهار داشت: نگاه به بسیج به عنوان یک نهادی برای پیشبرد اهداف انقلاب، یک نگاه حداقلی به این نهاد مقدس است.

   محمد نوری حلقه دوم نگرش به بسیج را عامل پیش‌برندگی بسیج عنوان کرد و گفت: تا این بسیج در نهاد انقلاب حضور نیابد و در صحنه‌هایی همچون جنگ تحمیلی، محرومیت زدایی، کرونا و ... حماسه‌آفرینی نکند، کار ابتر است و در حقیقت این بسیجی است که به انقلاب، ماهیتی پیش‌برنده و پیش‌رونده می‌بخشد.

   این استاد دانشگاه، تفکر بسیج را حلقه سوم نگرش به بسیج دانسته و لازمه ایفای نقش بسیج را جریان تفکر بسیج عنوان کرد و اظهار داشت: این تفکر باید متناسب با اهداف معمار کبیر انقلاب باشد تا خاصیت پیش‌برندگی و پیش‌روندگی انقلاب را استمرار بخشد و لذا تفکر بسیج بالاتر از بسیجی بودن است.

   نوری افزود: آنچه چشم طمع دشمن از نظام، انقلاب و ملت را کوتاه می‌دارد، همین تفکر بسیج است.

   هادی سیاسی سپاه، بالاترین حلقه نگرش به بسیج را نو‌ شوندگی تفکر بسیج عنوان کرد و با اشاره به موقعیت‌شناسی، بصیرت، و اقدام به‌موقع بسیج در سایه تفکرات نو‌ شونده متذکر شد: تفکر بسیج با بهره‌گیری از راهبری‌ها و تفکرات راهبردی رهبر فرزانه انقلاب است که همواره بروز رسانی می‌شود و هدف نهایی بسیج، تمدن‌سازی اسلامی در جهان است.

   نوری تصریح کرد: طنین‌انداز شدن تفکرات بروز رسانی شده بسیج در جهان، ریشه ظلم را در دنیا می‌خشکاند و شکل‌گیری بسیج لندن، بسیج پاریس، بسیج نیویورک و واشنگتن نشانه‌هایی از این تفکر سازنده بسیج است که خشم و کینه دشمن را نسبت به رهبری و بسیج افزون کرده و تلاش آنها برای جدا کردن ملت از رهبری را دو چندان کرده است.

   نمایش اقتدار بسیج با شرکت صدها نفر از بسیجیان اقشار مختلف در صفوف منظم و به هم پیوسته در مسجد جامع میانه برگزار شد.

ارسال نظرات