مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان خبر داد:

توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی در رزمایش کمک‌های مومنانه در زاهدان

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۶۰۰ بسته معیشتی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در بین جامعه هدف شهرستان زاهدان توزیع شد.
کد خبر: ۹۵۵۸۹۳۵
|
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹

عباس شیبک در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان، بیان کرد: صبح امروز در اولین رزمایش پویش همدلی و کمک‌های مؤمنانه به مناسبت گرامیداشت «هفته بسیج» با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان، سپاه سلمان و سازمان بسیج ورزشکاران استان در قالب ۶۰۰ بسته معیشتی بین جامعه هدف شهرستان زاهدان توزیع شد.

وی افزود: این رزمایش با حضور معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلمان استان و رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، برنامه‌های فرهنگی ورزشی بی‌شمار با همکاری سازمان بسیج ورزشکاران استان اجرایی شده که رزمایش پویش همدلی و کمک‌هایی مؤمنانه در راستای کمک به رفع مشکلات و محرومیت‌زدایی در کلان‌شهر زاهدان صورت گرفت.

وی با اشاره به تداوم کمک‌های مؤمنانه تا پایان سال، اظهار کرد: با این اقدامات روحیه مواسات، همدلی و کمک به هم نوع که از اعمال و آموزه‌های تربیتی حضرت علی (علیه‌السلام) است، بیش‌ازپیش در جامعه ایجاد و تقویت می‌شود.

شیبک توزیع بسته‌های معیشتی توسط جامعه ورزش و جوانان را نوعی تفکر و فرهنگ بسیجی قلمداد کرد که با مشارکت سایر دستگاه‌های اجرایی استان سیستان و بلوچستان این کار خداپسندانه قوت خواهد گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار