خبرهای داغ:

آینده جهان از آن جوانان انقلابی است/بسیج در شوش پویا و فعال است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش گفت:آینده جهان از آن جوانان انقلابی است / بسیج در شوش فعال ،پویا ، جوان و آماده به کار در تمامی عرصه هاست.
کد خبر: ۹۵۵۸۹۷۳
|
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شوش، سرهنگ پاسدار سید عطاءاله موسوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش در اجتماع اقتدار بسیجیان این شهرستان اظهار کرد: بسیجیان حاضر در این همایش، نمونه ای از خیل عظیمی از بسیجیان شوش است، بسیجیان فعال ،جوانان غیور، متعهد به کار در تمامی عرصه های سازندگی، محرومیت زدایی و جهاد تبیین هستند.

وی افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، جهان شاهد دو ابرقدرت زور با تفکرات، لیبرالیسم و کمونیستی بود و با پیروزی انقلاب تفکر نه شرقی و نه غربی شکل گرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش تصریح کرد: با تفکر انقلاب اسلامی ، جمهوری اسلامی بیش از ۴۰ سال است که در جبهه حق قرار گرفته ایم و در مقابل جبهه باطل ایستادگی کرده ایم و پی در پی به پیروزی رسیده ایم.

سرهنگ پاسدار سید عطاءاله موسوی بیان داشت: جهان باطل به سردمداری آمریکا، عدالت ستیز،رو به زوال ، ترویج دهنده ی نابرابری و تحقیر کننده ملتها است که فرهنگ ابتذال را اشاعه می دهد و ویران کننده ی آزادی و کرامت انسانی است.

وی جهان اسلام و جبهه حق را پرچمدار عدالت خواهی و کرامت انسانی، احیا کننده ی هویت معنوی انسان و به دنبال آزادی ملت ها از بردگی مدرن دانست گفت:جبهه حق و جهان اسلام عدالت خواه ، شاداب، مدرن و برای حمایت از محرومان توانمند است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش یاد آور شد: ما در نبرد با جبهه باطل چه پیروز شویم و چه به شهادت برسیم در هرصورت برنده شده ایم و شهادت را آغاز حیات جاودان می دانیم اما در تفکر جبهه باطل و دنیای آمریکایی، همه تلاش ها برای یک هدف آن هم زنده ماندن در این جهان فانی است.

سرهنگ موسوی خاطر نشان کرد: آینده از آن جوانان انقلابی است، بسیج در شوش فعال ، شاداب،پویا ، جوان و آماده به کار در تمامی عرصه هاست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار