استاندار آذربایجان شرقی:

آثار و برکات بسیج در سطح جهانی قابل مشاهده است

تبریز- استاندار آذربایجان شرقی گفت: آثار و برکات اقدام امام راحل در صدور فرمان تاریخی برای تشکیل بسیج بسیار ارزشمند بود که امروز در سطح جهانی برکات آن برای مسلمانان قابل مشاهده است.
کد خبر: ۹۵۵۹۱۸۷
|
۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عابدین خرم در دیدار با فرماندهان رده های سپاه عاشورا به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان، افزود: برای ما جای بسی افتخار است که خدمتگزاران دولت مردمی هستیم که رییس آن خود را سرباز رهبر معظم انقلاب می داند.

وی رضایت مندی مردم از سازمان ها و نهادها را بزرگ ترین سرمایه نظام اسلامی دانست که همه باید دست به دست هم دهیم تا این عنصر مهم آسیب نبیند.

خرم با تاکید بر ضرورت هم افزایی برای ترویج فرهنگ بسیجی در ارکان مختلف نظام، افزود: تفکر بسیجی در سطح جامعه جاری و ساری است.

وی با اشاره به فراز و فرودهای تاریخی سرزمین ایران در طول سده های مختلف، بیان کرد: روزگاری دو سوم این مملکت را در جنگ با روسیه تزاری از دست دادیم، اما در هشت سال دفاع مقدس در جنگ با ۵۰ کشور جهان یک وجب از خاک کشورمان را از دست ندادیم که این به برکت خون شهدا و فداکاری رزمندگان حاصل شد.

خرم اظهار کرد: امروز دشمن در محاسبات خود تجربه اقدامات بسیج و جهادی را لحاظ می کند و می داند که اگر بار دیگر وارد جنگی با ایران شود، از آن رهایی نخواهد یافت.

وی با اشاره به تاثیرات منطقه ای و فرامنطقه ای فرهنگ بسیج، افزود: امروز چهارمین ارتش جهان به ادعای خودشان، در غزه و مقابل جنبش حماس و گردان های الاقصی زمین گیر و عاجز شده و از ادعاهایش عقب نشینی می کند و تسلیم می شود.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: دشمن صهیونیستی در غزه در مقابل مردم و حماس شکست خورد که تبعات آن در آینده بیشتر خود را نشان خواهد داد و اینها همه نتیجه تدبیر و دوراندیشی امام راحل(ره) در صدور فرمان تشکیل بسیج و ترویج فرهنگ بسیجی و مقاومت در منطقه و سراسر جهان است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار