همزمان با ایام فاطمیه و هفته بسیج در شهرکرد؛

یادواره خانگی مداح و پیرغلام اهلبیت علیار اسلام پناه

همزمان با ایام فاطمیه و هفته بسیج یادواره خانگی مداح شهید، پیرغلام اهلبیت عصمت و طهارت علیهم اسلام "علیار اسلام پناه" در منزل شهید برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۹۱۹۱
|
۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال بختیاری؛ در این مراسم که به همت پایگاه های مقاومت شهید چمران حسینیه اعظم و مسجدخاتم الانبیا شهرکرد و حوزه مقاومت حضرت رسول صلی الله علیه وآله وسلم برگزار شد، حجت الاسلام شیخ یوسف کریمی گفت: انقلاب اسلامی ایران با جانفشانی های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس، برای همیشه در برابر تهدیدات و توطئه های استکبار جهانی بیمه است.

وی، ادامه داد: عزت، اقتدار، آسایش، امنیت، پیروزی و دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف، منطقه ای و ملی مرهون مجاهدت ها و جانفشانی های شهدا، ایثارگران و خانواده های گرانقدر ایشان است،  ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت در جامعه و انتقال آن به نسل های آینده با برپایی یادواره ها، خاطره گویی ها و جهاد تبیین محقق می شود.

در ادامه، مداح اهلبیت عصمت و طهارت علیهم اسلام حاج منصور اسلام پناه فرزند شهید که از یادگاران سالهای دفاع مقدس میباشد، به بیان خاطرات از پدر شهیدش پرداخت.

مداحی و مرثیه سرایی ذاکران اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام، و دعا برای پیروزی جبهه مقاومت و نابودی رژیم جعلی و کودک کش اسراییل، و تجلیل از همسر شهید از دیگر برنامه های یادواره خانگی مداح و پیرغلام شهید علیار اسلام پناه بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار