موافقت اصولی اجرای ۹ طرح گردشگری در اردبیل صادر شد

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: موافقت اصولی اجرای ۹ طرح گردشگری با سرمایه‌گذاری ۹ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریالی در اردبیل صادر شد.
کد خبر: ۹۵۵۹۶۸۶
|
۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵

موافقت اصولی اجرای ۹ طرح گردشگری در اردبیل صادر شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، نگار سریع‌الاطلاق ظهر دوشنبه در سیزدهمین جلسه کمیته فنی سرمایه‌گذاری گردشگری اردبیل اظهار کرد: موافقت اصولی اجرای ۹ طرح گردشگری با سرمایه‌گذاری ۹ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریالی در اردبیل صادر شد.

وی با بیان اینکه پروژه‌های طرح شده در شهرستان‌های اردبیل، نمین، مشگین‌شهر، خلخال و سرعین واقع شده‌اند، گفت: انجام این پروژه‌ها توسط بخش خصوصی خواهد بود که اشتغال ۲۷۰ نفری را به همراه خواهد داشت.

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل بیان کرد: دو هتل پنج ستاره، سه واحد بوم‌گردی، دو مجتمع گردشگری، یک محوطه گردشگری و یک مرکز تفریحی و سرگرمی پروژه‌های مورد بررسی در این جلسه بودند که می‌توانند ظرفیت مهمی به تأسیسات گردشگری استان اضافه کنند.

سریع‌الاطلاق خاطرنشان کرد: استان اردبیل یکی از قطب‌های اصلی گردشگری در کشور است که در حوزه‌های مختلف ظرفیت‌های ویژه‌ای دارد و این پتانسیل می‌تواند زمینه‌ساز علاقه‌مندی حضور سرمایه‌گذاران در اردبیل باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار