خبرهای داغ:

تجلیل از نونهالان ونوجوانان و برترین قرآنی بوشهری

به همت پایگاه‌ مقاومت بسیج اسماء از نونهالان و‌ نوجوانان و برترین قرآنی در روستای جزیره شمالی تجلیل شد.
کد خبر: ۹۵۵۹۷۱۲
|
۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بسیج، همزمان با هفته بسیج، تجلیل از نونهالان ونوجوانان و برترین قرآنی پایگاه مقاومت بسیج اسماء حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور حجت الاسلام و المسلمین شیخی زیارتی مسئول تعلیم تربیت سپاه انصارالحسین شهرستان گناوه، حجت الاسلام و المسلمین خیبر داش روحانی روستا و خواهر نصرت تبادار مربی قرآنی نونهالان در حسینیه امام خمینی (ره) روستای جزیره شمالی برگزار شد.
شیخی زیارتی با اشاره به اهمیت خانواده ها به جهت تربیت قرآنی فرزندانشان تاکیدکرد: والدین همان گونه که به خوراک و پوشاک فرزندان خود توجه دارند؛ باید به تعلیم و تربیت آنان نیز، منطبق با فرهنگ و آیین دینی و قرآنی، توجه ویژه ای داشته باشند. ترویج و تعمیق بخشی فرهنگ قرآنی در جامعه یکی از مهم‌ترین ضروریات جامعه است و توجه به تبیین و تفهیم جهاد تبیین از مهمات برتر جامعه است.
وی ضمن تأکید به خانواده‌ها گفت : کار فرهنگی برای بچه‌هایی که سن کم دارند ارزشمند و سرمایه گذاری برای آینده آنها است.



حجت الاسلام و المسلمین داش انس با قرآن کریم را از مهم ترین راه های هدایت و تربیت کودک و نوجوان دانست و اظهار داشت:
قرآن باید جزو برنامه های روزانه زندگی ما باشد و برای مردم تبیین شود و بتوانیم در تمام مراحل زندگی خود قرآن را وارد کنیم تا سعادتمند شویم.
وی افزود :تربیت نسلی قرآنی در جامعه یکی از وظایف مهم خانواده‌ها و نهادهای مختلف فرهنگی است که می‌تواند باعث بروز استعدادهای بالقوه نونهالان و نوجوانان شود.
این مراسم به منظور تشویق ، انگیزه بخشی و تقویت روحیه قرآنی بین نونهالان ونوجوانان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار