خبرهای داغ:
به همت گردان 107امام حسین (علیه السلام) انجام شد:

برگزاری برنامه رزمی ورزشی و تفریحی پینت بال بسیجیان

در راستای ارتقای سطح رزمی و بالا بردن روحیه بسیجیان برنامه رزمی ورزشی و تفریحی پینت بال با اجرای برنامه های متتنوع فرهنگی بال باحضور پرشور بسیجیان و رزمندگان گردان 107امام حسین(علیه السلام) در زمین پینت بال موسسه شهید زین الدین برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۹۷۴۴
|
۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۱

‌به گزارش خبرگزاری بسیج،به نقل از روابط عمومی لشکر ۱۴ امام حسین(علیه السلام)، تحقق تدابیر و منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اشاعه و توصیه ورزش همگانی در بین تمامی اقشار جامعه، کاهش آسیب‌های اجتماعی، ایجاد تحرک و نشاط اجتماعی، احیای سنت‌ها و رونق بازی‌های بومی و محلی از جمله اهداف برگزاری از این جشنواره است.

فرمانده گردان107امام حسین (علیه السلام) با اعلام این خبر گفت:در راستای ارتقای سطح رزمی و روحیه بسیجیان این گردان همچون سنوات گذشته اقدام به برگزاری برنامه رزمی تفریحی پینت بال با حضور بسیجیان انجام شد.

این فرمانده در ادامه افزود: در این برنامه بسیجیان تکنیک ها و تاکتیک های جنگی شهری و پاکسازی را آموزش دیده و به صورت عملی اجرا نمودند.

این فرمانده در پایان خاطر نشان کرد: این برنامه به صورت مسابقه ای در قالب گروه های پنج نفره برگزار گردید که در پایان هشت گروه موفق به برتری در هر دو مسابقه خود شدند و به مرحله نهایی که در هفته آتی برگزار میگردد راه یافتند .

وی افزود: پس از برگزاری مسابقات نهایی نفرات برتر در قالب یک تیم به عنوان تیم پینت بال منتخب گردان به تربیت بدنی لشکر معرفی خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار