تشکیل قرار گاه امام حسن مجتبی (ع) در کرمان

به منظور کمک به نیازمندان استان در ایام هفته مقاومت قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام با حضور دستگاه‌های خدمات رسان تشکیل شد.
کد خبر: ۹۵۵۹۹۵۱
|
۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ،سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: این جلسه با محوریت کمک به نیازمندان استان در ایام هفته مقاومت و ایام پیش از آن با حضور دستگاه‌های خدمات رسان فرهنگی اقتصادی و معیشتی از جمله کمیته امداد، سازمان تبلیغات، سازمان اوقاف، آستان قدس رضوی، بنیاد علوی، بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام، جامعه بسیج پزشکی و اقشار و بانک‌ها تشکیل شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان افزود: کمک به ساخت مسکن، راه روستایی، تامین آب شرب و آب کشاورزی، ساخت خانه عالم، مسجد، مدرسه و سرویس بهداشتی و همچنین توزیع بسته‌های معیشتی، جهیزیه و اعطای تسهیلات از جمله مهم‌ترین برنامه‌هایی است که برای ایام هفته مقاومت در استان کرمان در روستا‌ها و مناطق محروم پیش بینی شده است.


سردار نظری گفت :تامین آب شرب برای ۵ هزار خانوار روستایی، توزیع ۵۶۰ سری جهیزیه برای جوانان در آستانه ازدواج، توزیع ۴۰ هزار بسته معیشتی، اعطای تسهیلات به نیازمندان و آزادی ۶۳ زندانی جرام غیر عمد شاخص‌ترین برنامه‌های قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام در ایام هفته مقاومت خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار