وصیت‌نامه شهید «علیرضا عزیزی»؛

گوش به فرمان ولایت باشید

در بخشی از وصیت‌نامه شهید «علیرضا عزیزی» آمده است: امت شهیدپرور برادران و خواهران عزیز هیچ‌وقت از فرمان رهبر بزرگ امام خمینی(ره) سرپیچی نکنید و همیشه پیرو ولایت‌فقیه باشید و در راه خدا از هیچ‌چیز دریغ نکنید.
کد خبر: ۹۵۶۰۶۳۳
|
۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ شهید والامقاوم «علیرضا عزیزی» در سی‌ام شهریور 1344 در خانواده‌ای مسلمان و کارگر متولد شد. از بدو انقلاب از اعضای فعال در بسیج بود و تمام اوقات فراغتش را در پایگاه بسیج مسجد می‌گذراند.

در سال 1362 ازدواج کرد و در همان سال به جبهه اعزام شد. او به عنوان پاسدار رسمی و مسئول تیم شناسایی در واحد اطلاعات عملیات در تیپ 17 علی بن ابی‌طالب(علیهما السلام) مشغول به خدمت شد.

سرانجام پس از شش ماه حضور در مناطق عملیاتی، در بیستم آبان ماه 1362 در عملیات والفجر 4 بر اثر اصابت ترکش خمپاره به سرش در پنجوین عراق، به شهادت رسید. برادرش - عباس - نیز به شهادت رسید.


فرازی از وصیتنامه شهید:

امت شهیدپرور برادران و خواهران عزیز هیچ‌وقت از فرمان رهبر بزرگ امام خمینی(ره) سرپیچی نکنید و همیشه پیرو ولایت‌فقیه باشید و در راه خدا از هیچ‌چیز دریغ نکنید.
به تهمت‌ها و شایعات ضدانقلاب گوش نکنید که آن‌ها خوبی این امت را نمی‌خواهند. با مشکلات اقتصادی مبارزه کنید و در مقابل این مشکلات از هدف اصلی منحرف نشوید چون که ما برای بهتر شدن وضع اقتصادی و مادی انقلاب نکرده‌ایم و شهید نداده‌ایم، صفوف نماز جمعه و دعای کمیل‌ها را بیشتر کنید که این‌ها سرمایه‌های انقلاب هستند و شکست ما زمانی می‌باشد که از این جماعت چیزی نباشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار