خبرهای داغ:
به مناسبت سالگرد سردار سلیمانی صورت می گیرد

برگزاری نخستین همایش استانی «سردار سرباز» در آذرشهر

تبریز- در آستانه چهارمین سالگرد شهادت سردار رشید جبهه مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی نخستین همایش استانی شعر و ادب «سردار سرباز» در شهرستان آذرشهر برگزار می شود.
کد خبر: ۹۵۶۰۹۶۹
|
۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، بر اساس فراخوان عمومی این همایش علاقمندان می توانند مضمون پردازی شاعرانه خود را در محورهای «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع از حریم ولایت»، «نقش سردار سلیمانی در گسترش فرهنگ مقاومت»، «سردار و رابطه با شعر و ادب عرفانی اسلامی»، «جایگاه مکتب فاطمی در اندیشه سلیمانی»، «سردار سلیمانی تواضع مردم داری»، «سردار از دفاع مقدس تا قدس شریف»، «شهید سلیمانی و رافت رضوی»، «سردار ، روضه و اشک»، «مكتب سليماني» و «سرباز ولایت» برای شرکت در این همایش ارسال کنند.
قالب آثار ارسالی شعر به زبان های ترکی و فارسی و تعداد آثار ارسالی هر شرکت کننده حداکثر دو اثر بوده و علاقمندان تا ۳۰ آذر ماه ۱۴۰۲ امکان ارسال آثار خود به دبیرخانه همایش را در پیام رسان ایتا به آیدی sardaresarbaz@ و یا پست الکترونیک sardaresarbaz14@gmail.com دارند.
با برگزاری آئین اختتامیه نخستین همایش استانی «سردار سرباز» در ۱۱ دی ماه ۱۴۰۲ در شهرستان آذرشهر، نفر اول پنج میلیون تومان، نفر دوم چهار میلیون تومان و نفر سوم سه میلیون تومان به عنوان جایزه دریافت خواهند کرد و از ۱۰ نفر از برگزیدگان نیز با هدیه یک میلیون تومانی تقدیر خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار