مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذرشهر:

جنایات رژیم صهیونیستی ناشی از تفکر نژاد پرستانه آن هاست

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذرشهر در جمع کارکنان سپاه اسکو گفت: وابستگی نژادی رژیم صهیونیستی که در قرآن کریم نیز به آن اشاره می کند سبب می شود خود را قوم برتر ببینند و برای حفظ خود دست به هر جنایاتی بزنند.
کد خبر: ۹۵۶۱۱۴۶
|
۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی صمددوخت افزود: قوم یهود به سه اصل وابستگی دارند که یکی دیگر از این به وابستگی دینی می توان نام برد که فقط از دین دم می زنند در طول تاریخ نیز بیشترین انبیا‌الهی از قوم بنی اسراییل بود و بیشترین خلف وعده نیز از این قوم به شدت عنود و عجوج است.

وی ادامه داد: وابستگی سوم این قوم وابستگی سرزمینی است، دینشان که تحریف شده آن ها را آموزه نژاد پرستانه می دهد و هم وابستگی سرزمینی ایجاد می کند که برای باقی ماندن سرزمین تشکیل دهند.

حجت الاسلام صمددوخت اضافه کرد: امروز چرا دولت های استکبار مردم فلسطین را که از حق و سرزمین خود دفاع می کنند، تروریست می نامند، 75سال قومی مورد تجاوز و ستم قرار گرفته است و امروز هم جنایات وحشتناک رژیم صهیونیستی را با سکوت سردمداران غربی می بینیم و پی می بریم که تنها راه رهایی ملت فلسطین از این رژیم و حامیان غربی آن، چیزی جز مقاومت نیست.

 

ارسال نظرات