مشارکت ۴۰۰ دانشجوی جهادگر در پویش "لبخند ایران" برگزار شد

پویش " لبخند ایران" با هدف درگیر کردن دانشجویان جدیدالورود دانشگاه های استان یزد در کار جهادی و آشنایی آن ها با فضای جهادی برگزار شد .
کد خبر: ۹۵۶۱۲۰۷
|
۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ دبیر پویش لبخند ایران استان یزد گفت: هدف از برگزاری پویش "لبخند ایران" درگیر کردن دانشجویان جدیدالورود دانشگاه‌های استان یزد در کار جهادی و آشنایی آن‌ها با فضای جهادی بوده است که به همین منظور بحث غرفه ثبت نام و نمایشگاه عکس جهادی را در دانشگاه‌های استان یزد در گام اول پویش اجرا کردیم.

پارسائیان افزود: بحمدالله تعداد ۴۰۰ دانشجوی جهادی از دانشگاه‌های فنی شهید صدوقی (ره)، فنی امام علی (ع)، فرهنگیان، حضرت رقیه (س)، سراسری اردکان، پیام نور یزد، پردیس مهریز، پیام نور تفت و قرارگاه جهادی حاج عمار در این پویش شرکت کردند. همچنین منطقه هدف ما در این پویش محله حسن آباد یزد، شهرستان‌های مهریز، تفت و اردکان بوده است.

وی اظهار داشت: جمعیت امام حسن مجتبی -علیه السلام- یزد با همکاری بسیج دانشجویی در گام اول پویش لبخند ایران یکسری اقدامات از جمله نصب بنر در سطح شهر، برگزاری نمایشگاه عکس جهادی، برپایی غرفه و ... را برای معرفی پویش در سطح دانشگاه و استان انجام داد.

پارسائیان اعلام کرد: پویش لبخند ایران شامل عرصه‌هایی از قبیل فرهنگی، آموزشی، ورزشی و عمرانی است که ما در هرعرصه یکسری فعالیت‌ها را با کمک گروه‌های جهادی انجام دادیم. این فعالیت‌ها شامل اکران فیلم سینمایی، برگزاری کلاس‌های هنری و آموزشی، شاداب سازی محیط و رنگ آمیزی مدرسه، غربالگری سلامت دندان‌های دانش آموزان، برگزاری مسابقات ورزشی و برپایی موکب و مراسم عزاداری حضرت زهرا (س) در محلات بود و همچنین ما در ذیل پویش لبخند ایران، اردوی لبخند امید، پویش‌های یک کتاب هزار لبخند، همسفره و خیمه الاقصی را نیز برگزار نمودیم.

دبیر پویش "لبخند ایران" استان یزد در پایان تصریح کرد: خوشحالم که توانستیم با نگاه ویژه امام حسن مجتبی -علیه السلام- و همکاری نیرو‌های جهادی استان لبخندی بر لب‌ها بیاوریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار