خبرهای داغ:

همکاری نظام مهندسی آذربایجان شرقی و سرمایه گذاری مسکن شمالغرب

تبریز- همکاری ها و تعاملات سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی و شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب افزایش می یابد.
کد خبر: ۹۵۶۱۶۶۳
|
۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی در دیدار علیرضا معتمد نیا؛ رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و  فرزاد شکری؛ مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب بر گسترش تعاملات و همکاری ها فی مابین تاکید شد و مقرر گردید در این خصوص تفاهم نامه همکاری منعقد گردد. 

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی در این دیدار گفت: شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب از شرکت های فعال، خوشنام و دارای حسن شهرت و برند در عرصه ساخت و ساز در منطقه شمالغرب کشور است که طرح های ساخته شده و در دست ساخت آن به خاطر کیفیت در ساخت و طراحی ویژه آن ها به نمادهای تبریز تبدیل شده اند.

علیرضا معتمد نیا تاکید کرد: در حال حاضر که تامین مسکن یکی از دغدغه های اصلی دولت می باشد این شرکت با توجه به سوابق درخشان گذشته خود می تواند نقش بسزایی در تحقق نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی ایفا کند.
وی اظهارکرد: در این راستا سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی آماده هرگونه همکاری و مشارکت در اجرای پروژه های شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب می باشد چراکه فعالیت هر دو مجموعه در راستای ارائه خدمت به آحاد مختلف مردم است که جزو وظایف ذاتی و ماموریت سازمانی این دو بخش می باشد.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب نیز در این دیدار ضمن تبریک بابت انتخاب دکتر علیرضا معتمد نیا به عنوان ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی گفت: با توجه به توانمندی و تخصص مهندسان عضو این سازمان قطعا گسترش همکاری های دو مجموعه منجر به رشد و توسعه صنعت ساختمان در این استان خواهد شد و شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب از هرگونه همکاری دو جانبه به نفع جامعه مهندسی و مردم استقبال می کند.

فرزاد شکری بیان کرد: همواره در اجرای طرح های مسکن در این استان تلاش کرده ایم به هیچ وجه کیفیت فدای کمیت نشود و نتیجه این نوع عملکرد باعث شده که از طرج های اجرا شده توسط شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب همواره به نیکی یاد شود و این افتخار بزرگی برای این شرکت و کارکنانش می باشد.
 در این دیدار مقرر شد تفاهم نامه همکاری مابین سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی و شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب منعقد شود و همچنین مقرر گردید شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب شرایط ویژه ای برای فروش واحدهای احداث شده توسط این شرکت به اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی در نظر گیرد تا مهندسان عضو و کارکنان این سازمان بتوانند بدین روش خانه دار شوند.

ارسال نظرات