برپایی نمایشگاه «صنایع دستی بسیج» در اراک

نمایشگاه «یلدا»،با همکاری سازمان بسیج هنرمندان استان مرکزی و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اراک با هدف عرصه تولیدات صنایع دستی بانوان هنرمند اراکی به مدت یک هفته از شنبه هجدهم آذر ماه در محل فرهنگسرای شهر اراک برپا شد.
کد خبر: ۹۵۶۲۳۷۹
|
۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ نمایشگاه «یلدا»،با همکاری سازمان بسیج هنرمندان استان مرکزی و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اراک با هدف عرصه تولیدات صنایع دستی بانوان هنرمند اراکی به مدت یک هفته از شنبه هجدهم آذر ماه در محل فرهنگسرای شهر اراک برپا شد.

این نمایشگاه با هدف ترغیب هنرمندان به ارائه محصولات با کیفیت و ایجاد خلاقیت و همچنین ترویج آثار صنایع‌دستی در سطح شهر اراک است.

این نمایشگاه با رویکرد اشتغالزایی و مهارت آموزی از شنبه ۱۸ آذر به مدت یک هفته از ساعت ۱۵ الی ۲۰ در فرهنگسرای شهر اراک دایر است.

امیری مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه روح‌الله استان مرکزی نیز یادآور شد: در این نمایشگاه، صنایع دستی مختلف با هدف حمایت از اشتغال خرد و خانگی عرضه شده است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه با ۴۰ غرفه از محصولات صنایع‌دستی هنرمندان بسیجی شهر اراک تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه حمایت از هنرمندان فعال در عرصه‌های مختلف هنر‌های دستی و همچنین گرد هم جمع کردن و انسجام بهتر این هنرمندان است تا در آینده بتوان این سطح از نمایشگاه‌ها را در نقاط مختلف استان دایر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار