خبرهای داغ:
نخبه ورزشی در شهرستان فلاورجان :

12 مدال طلای جهانی خود را به آستان امام رضا علیه السلام هدیه داد

کد خبر: ۹۵۶۲۵۵۶
|
۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰

به گزارش خبر  گزاری بسیج از فلاورجان ؛ نجمه کمالی بانویی پرتلاش از دیار خط شکنان که از نوجوانی با ورزش تکواندو پا در میادین ورزشی گذاشت، وی بعد از چند سال به خاطر بیماری کلیوی و پیوند ، تکواندو را کنار گذاشت ولی بعد از بهبودی به ورزش بدمینتون علاقه مند و به صورت حرفه ای وارد این رشته ورزشی شد و با پشتکار و تلاش فراوان توانست مقام های کشوری و جهانی را در کارنامه خود ثبت کند.

نجمه کمالی هستم که در یک خانواده مذهبی و ورزش دوست از شهر زازران شهرستان فلاورجان متولد شدم. از همان ابتدا علاقه زیادی به ورزش تکواندو داشتم، فعالیت خود را در این رشته به صورت حرفه ای آغاز کردم ولی بعد از چند سال فعالیت دچار بیماری کلیوی شدم و دیگر اجازه ورزش تکواندو را بهم ندادند .‌پس از گذشت مدت یکسال و گذراندن دوره بیماری زمانی که برای خرید دارو به یک دارو خانه رفته بودم آگهی ثبت نام هیئت بدمینتون پیوند اعضا و بیماران خاص را دیدم و از همان سال ۱۳۸۴ بود که وارد این رشته ورزشی شده و پس از گذشت یکسال و تمرینات فشرده در مسابقات کشوری که در استان اصفهان برگزار شد مقام اول را کسب نمودم و سال های بعد نیر در تمام مسابقات کشوری و استانی مقام اول را کسب می کردم .

15 سال عضو تیم فدراسیون جهانی پیوند اعضاء کلیه هستم و در 5 دوره از مسابقات جهانی شرکت نمودم که نتیجه آن 12 مدال طلای جهان می باشد .که 10 مدال در رشته بدمینتون می باشد . با توجه به اینکه عمل پیوند کلیه انجام داده بودم  با اراده سخت و پشتکار در مسیر ورزش توانستم قهرمانی جهان را طی کنم و شیرینی افتخارات جهانی خود را تقدیم امام رضا علیه السلام کردم.

بنده هر مدالی را کسب نمودم و یا قبل از اینکه به مسابقات اعزام شوم توسل به حضرت امام رضا علیه السلام و ائمه اطهار پیدا می کردم و همیشه به این فکر بودم که هرگاه مدالی را کسب کردم به امام رضا علیه السلام هدیه کنم و خوشحال هستم که امام رضا (ع) این هدیه ناچیز را از من قبول نمودند و ثمره تلاش های خود را تقدیم به ایشان نمودم .

سال آینده ان شاءالله اگر توانستم در مسابقات جهانی آلمان شرکت می نمایم  و اگر مدالی هم کسب نمودم آن را دوباره به امام رضا علیه السلام هدیه می کنم و حس بسیار خوب و خوشحال کننده ای حتی بهتر از آن موقعی هست که بر روی سکوی قهرمانی حهان می ایستم و باعث افتخار و خوشحالی اینجانب می شود.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار