خبرهای داغ:
محمد رضا سنجری نخبه علمی که رتبه 186 کشوری شد .

بسیجی کسی است که تابع بی چون وچرای ولی امرمسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) است .

کد خبر: ۹۵۶۲۵۷۷
|
۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۷

به گزارش خبر گزاری بسیج از فلاورجان ، برادر بسیجی محمدرضا سنجری  که رتبه 186 رشته های فنی حرفه ای در گرایش متالوژی را کسب نمودند.

 سلام ، لطفا خودتان را معرفی کنید،  اینجانب محمد رضا سنجری هستم درخانواده مذهبی به ددنیا آمدم و در رشته های فنی حرفه ای در گرایش متالوژی رتبه 186 کشوری را کسب نمودم و با توجه به مشکلات زیادی که روبرو داشتم ، با سعی و تلاش و کوشش توانستم سختی ها را پشت سر بگذارم و به هدف خود که همان قبولی در کنکور بود برسم.

 شما به عنوان یک فرد بسیجی از بسیج و فرد بسیجی چه تعریف دارید؟

بسیجی کسی است که تابع بی چون وچرای ولی امرمسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) است و برای عمل به فرامین ودستورات او از هیچ تلاشی مضایغه نمی‌کند و نهایت تلاش و کوشش خود را می‌کند؛ بسیجی پیراسته از رذیلت‌های اخلاقی و آراسته به سجایا و فضیلت‌های اخلاقی است و بسیج نهادی است که تحت فرماندهی امام خامنه ای می باشد و هدف آن نگهبانی از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن و جهاد در راه خدا و گسترش حاکمیت قانون خدا در جهان می باشد.

 به نظر شما یک فرد بسیجی باید دارای چه خصوصیات اخلاقی شاخصی داشته  باشد؟

مهمترین ویژگی بسیج ایمان به خدا و اعتقاد قلبی و باور درونی به خالق یكتا است. ایمان به خدا رابطه مستحكم نیروهای بسیجی با حق تعالی است زیرا بسیج رضایت حق تعالی را مبنای حركت و فعالیت خود می داند. اخلاق نیكو یكی از صفات پسندیده در اسلام و از شیوه های مطلوب جاذبه دینی و فضایل انسانی است

مشوق اصلی شما جهت ادامه تحصیل چه کسی بود ؟

بهترین مشوق اصلی همه انسان ها خداوند می باشد که به بندگان خود کمک می کند تا بتوانند در کارها و مشکلات پیروز شوند و بنده از داشتن پدر و مادر محروم هستند که یقیناَ اگر زنده بودند مشوق من بودند اما یکی از دلایل موفقیت بنده این است که خواهرم همراه و پشتیبان من در تمام برنامه ها بوده اند و از هیچ تلاشی در این راه دریغ نکرده اند و یک فرد موفق کسی است که با موانعی که پیش رو دارد می تواند با تلاش و کوشش خود آنها را پشت سر قرار دهد تا به هدفش برسد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار