خدمات رسانی 150 گروه جهادی به مناطق کم برخوردار شهرستان بویراحمد

قرارگاه محرومیت زدایی بسیج سازندگی شهرستان بویراحمد با همکاری گروههای جهادی حوزه مالک اشتر لوداب ، به مدت 7 روز در روستاهای این بخش به نیازمندان خدمات رسانی کردند.
کد خبر: ۹۵۶۲۶۷۳
|
۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، سرگرد پاسدار فرشاد الهی مسئول معاونت بسیج سازندگی سپاه شهرستان بویراحمد با اعلام این خبر گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته قرارگاههای محرومیت زدایی به صورت فصلی یا در مناسبت های مختلف در قالب رزمایش کمک رسانی و خدمات دهی به مناطق کم برخوردار به ارائه خدمات می پردازند. 

وی مدت اجرای این رزمایش را 10 روز اعلام و ادامه داد:  در این رزمایش ۱۵۰ گروه جهادی برادر و خواهر در عرصه های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی ،  توزیع بسته های کمک مومنانه درمانی و معیشتی در مناطق هدف خدمات رسانی به مردم را انجام می دهند. 

سروان پاسدار سعید ادیم فرمانده حوزه مقاومت مالک اشتر بخش لوداب نیز در گزارشی مختصر به نقش بسیج در بین مردم و حضور فعال در عرصه محرومیت زدایی اشاره کرد ‌و خدمت صادقانه را برای مردم نعمتی الهی دانست  که حلاوت آن با هیچ کار دیگری قابل قیاس نیست. 

وی در تشریح خدمات انجام شده در رزمایش گروههای جهادی در بخش لوداب، اظهار داشت: در این رزمایش تعداد ۱۵۰ کیسه گچ و سیمان برای تعمیر و مرمت ۷ باب خانه، تعداد ۶۰ بسته کیف و لوازم التحریر، ۲۰۰ بسته معیشتی، ۷۰۰ دست لباس زنانه و مردانه، ۳۰۰ جفت کفش، تعداد ۲۵۰ کیسه آرد بین نیازمندان توزیع شد.

سروان ادیم اضافه کرد: در این مدت دوره فرهنگی بصیرتی دانا طی ۵ جلسه با حضور سخنرانان مجرب و توانمند در کنار سایر خدمات برگزار شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار