مسئول باشگاه والیبال مقاومت البرز:

جذب سرباز قهرمان پس از حضور در رقابت‌های کشوری اقدام خواهیم کرد

 مسئول باشگاه والیبال مقاومت البرز با اشاره به تلاش در جهت حضور در رقابت‌های کشوری، گفت: با حضور در رقابت‌های کشوری جهت جذب سرباز قهرمان فراخوان خواهیم داد.
کد خبر: ۹۵۶۲۸۰۱
|
۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹

رحیم عباسی مسئول باشگاه والیبال مقاومت البرز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از البرز، اظهار داشت: تیم والیبال مقاومت البرز در سال جاری در صدد برنامه ریزی جهت حضور در رقابت‌های کشوری است و پس از قطعی شدن حضور در رقابت‌های کشوری از ظرفیت سرباز قهرمان نیز جهت تقویت تیم استفاده خواهد شد.

پس از حضور در رقابت‌های کشوری نسبت به جذب سرباز قهرمان اقدام خواهیم کرد

وی با تشریح چگونگی شکل گیری تیم والیبال مقاومت، افزود: تیم والیبال مقاومت البرز طی فراخوانی از سال ۱۴۰۱ با حضور و سنجش عملکرد بیش از ۴۰۰ استعداد البرزی و انتخاب و ساماندهی حدود ۵۰ بازیکن از بین آن‌ها در قالب دو تیم نوجوانان و جوانان، تشکیل شد.

وی با تاکید بر امر استعدادیابی و پرورش تیم‌های پایه، افزود: استان البرز از استعدادها و ظرفیت بزرگی در حوزه والیبال برخوردار است که تیم والیبال مقاومت با یک برنامه ریزی منسجم ضمن شناسایی و جذب این استعداد‌ها، درصدد آموزش و هدایت آن‌ها جهت حضور در رقابت‌های استانی و کشوری است.

عباسی با تاکید بر بهره گیری از مشاوره تعدادی از ملی پوشان عرصه والیبال، چون بهنام محمودی، تصریح کرد: اعضای تیم والیبال مقاومت در تیم‌های نوجوانان و جوانان ضمن تمرین با توپ، از دوره‌های بدنسازی، تمرین در آب (استخر) نیز بهره می‌برند.

مسئول باشگاه والیبال مقاومت البرز با اشاره به اینکه تیم والیبال مقاومت البرز در سال ۱۴۰۱ در رقابت‌های لیگ برتر والیبال استان البرز در جمع چهار تیم برتر استان البرز قرار گرفته است، تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته درصدد هستیم تیم والیبال مقاومت البرز در رقابت‌های کشوری حضور یابد.

وی با اشاره به اهمیت مبانی روحیه پهلوانی و رعایت مسایل فرهنگی و اخلاقی در تیم مقاومت البرز، خاطرنشان کرد: تیم والیبال مقاومت با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا در رقابت‌های ورزشی حضور می‌یابد و بیش از سایر تیم‌ها در جهت رعایت اخلاق و ادب ورزشی می‌کوشد و مربیان و‌مسئولان این تیم همواره نسبت به رعایت اصول اخلاقی بازیکنان را توجیه می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها