مسئول سازمان بسیج مداحان و هیات‌های مذهبی استان البرز:

مرکز جامع آموزش نوگلان حسینی در البرز راه اندازی خواهد شد/ تربیت نوگلان حسینی از مهم‌ترین برنامه‌های بسیج مداحان است

 مسئول سازمان بسیج مداحان و هیات‌های مذهبی استان البرز با اشاره به ضرورت تربیت نوگلان حسینی، گفت: در حال رایزنی و برنامه ریزی جهت راه اندازی مرکز جامع آموزش نوگلان حسینی در استان البرز هستیم.
کد خبر: ۹۵۶۲۹۰۰
|
۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۹

 حسین جعفری مسئول سازمان بسیج مداحان و هیات‌های مذهبی استان البرز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از البرز، اظهار داشت: تربیت مداح تراز انقلاب اسلامی یکی از مهم‌ترین اهداف سازمان بسیج مداحان استان البرز است.

مرکز جامع آموزش نوگلان حسینی در البرز راه اندازی خواهد شد/ تربیت نوگلان حسینی از مهمترین برنامه‌های بسیج مداحان است

وی با تاکید بر اهمیت آشنایی نسل جوان با فرهنگ و معارف عاشورا و نهضت حسینی (ع)، افزود: استعدادیابی و بر پایی دوره‌های آموزشی تربیتی جهت نوگلان حسینی از مهمترین برنامه‌های سازمان بسیج مداحان جهت تربیت نسل حسینی و مداح تراز انقلاب اسلامی است.

جعفری با اشاره به اهمیت بصیرت افزایی و تقویت مبانی فکری و اعتقادی مداحان به طور عام و نوگلان حسینی، به طور خاص تصریح کرد: نوگلان حسینی آینده سازان مکتب عاشورا هستند و باید از پشتوانه بصیرتی، اخلاقی و اعتقادی مستحکمی برخوردار باشند تا در برابر فتنه‌های فرهنگی و اجتماعی دشمنان اسلام هوشیارانه عمل کنند.

وی افزود: در راستای بصیرت افزایی نوگلان حسینی از اساتید برجسته کشوری دعوت به عمل خواهد آمد.

مسئول سازمان بسیج مداحان و هیات‌های مذهبی استان البرز با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی مداحان در دهه مبارک فجر، عنوان کرد: مأنوس شدن مداحان با قرآن کریم می‌تواند در تعالی روحی، رشد فکری و ارتقا معنوی آن‌ها بسیار موثر باشد و به همین سبب مسابقات قرآنی مداحان استان البرز در دهه مبارک فجر فرصت مناسبی در این زمینه است.

وی با تاکید براینکه دشمنان درصدد ترویج هیات‌های و مداحی سکولار برای ضربه زدن به دین مبین اسلام هستند، تصریح کرد: مداح تراز انقلاب اسلامی باید علاوه بر برخورداری از صدای رسا و کسب معرفت اهل بیت، از بصیرت و آگاهی انقلابی و اسلامی برخوردار باشد تا پرچم دار شایسته‌ای برای مکتب امام حسین (ع) باشد.

جعفری با اشاره به اینکه در بسیج مداحان استان البرز به گونه‌ای برنامه ریزی شده تا نوگلان حسینی شور و شعور حسینی را توام با یکدیگر ادراک کنند و از نظر بصیرتی و اعتقادی از پشتوانه مستحکمی برخوردار شوند، خاطرنشان کرد: برخورداری از بصیرت، آگاهی و معرفت مهمترین پیش شرط‌های حضور در عرصه مداحی و فعالیت تبلیغی در مکتب اهل بیت علیهم السلام است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار