خطبه‌های نماز جمعه شهرستان مهریز

امام جمعه موقت مهریز: آمریکایی‌ها بوسیله حق وتو، عدالت و انسانیت را زیر پا می‌گذارند.
کد خبر: ۹۵۶۳۶۴۴
|
۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، حجت الاسلام زارع در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر مهریز با اشاره به حملات سنگین رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه گفت: تاکنون بار‌ها و بار‌ها پیش نویس‌های متعددی در راستای محکومیت این رژیم جعلی و توقف حملات جنگی علیه مردم غزه در شورای امنیت سازمان ملل مطرح شده، اما آمریکایی‌ها با استفاده از حق وتو مانع از این اقدام شده‌اند.

وی افزود: قانون حق وتو همان قانون جنگل است که قدرت‌های بزرگ عدالت و انسانیت را زیر پا می‌گذارند.

امام جمعه موقت مهریز حمله تروریستی شب گذشته علیه پاسگاه نظامی در راسک سیستان و بلوچستان را محکوم کرد و اظهار داشت: تعدادی از بهترین فرزندان و مرزداران غیور توسط مزدوران خائن به شهادت رسیده‌اند. امیدواریم دستگاه اطلاعاتی و امنیتی کشور به سرعت با شناسایی افراد خائن آن‌ها را مجازات کنند.

وی با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت شهید مفتح و وحدت حوزه و دانشگاه تصریح کرد: جهان غرب به دنبال جدایی دین و سیاست بود و در پله بعدی نیز علم و دین را مخالف یکدیگر اعلام کردند و این راهبرد در پیش گرفتند تا دین را به کامل مخالف علم نمایش دهند.

زارع ادامه داد: این وحدت در هدف است و تلاش می‌شود که جامعه اسلامی پیشرفته مستقل ایجاد شود که باید دانشجو و طلبه، حوزه و دانشگاه، روحانی و روشن‌فکر تحصیل‌کرده، در کنار هم، دوش‌به‌دوش هم و باهم، به سمت یک هدف حرکت کنند.

وی ایام فاطمیه را فرصت مغتنمی برای تبعیت و توسل به اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) عنوان کرد که باید از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار