هیأت اندیشه‌ورز مرکزی معاونت بین الملل سازمان بسیج مستضعفین برگزار گردید

هیأت اندیشه‌ورز مرکزی معاونت بین الملل سازمان بسیج مستضعفین با حضور آقایان کاظمی؛ مسئول معاونت بین الملل، دکتر متکی؛ وزیر اسبق امور خارجه نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعضای دائمی جلسه اندیشه ورز تشکیل و موضوعات اساسی در نظامی مسائل بین الملل مورد بررسی و بحث قرار گرفت.
کد خبر: ۹۵۶۴۶۴۴
|
۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱

هیأت اندیشه‌ورز مرکزی معاونت بین الملل سازمان بسیج مستضعفین برگزار گردیدبه گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری بسیج، هیأت اندیشـه‌ورز مرکزی معـاونت بین المـلل سازمان بسیج مستضعفین در روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۸ ساعت ۸:۳۰ صبح در سالن جلسات معاونت بین الملل سازمان بسیج مستضعفین با حضور آقایان کاظمی؛ مسئول معاونت بین الملل، دکتر متکی؛ وزیر اسبق امور خارجه نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعضای دائمی جلسه اندیشه ورز تشکیل و موضوعات اساسی در نظامی مسائل بین الملل مورد بررسی و بحث قرار گرفت.

یکی از موضوعات مورد بحث، جهاد تبیین در عرصه بین الملل با محوریت فلسطین و غزه و ارائه تحلیل پیرامون این موضوع می‌باشد.

هیأت اندیشه‌ورز مرکزی معاونت بین الملل سازمان بسیج مستضعفین برگزار گردید

در این نشست، دکتر سالاری با اشاره به حوادث غزه طی هفته‌های اخیر به تبیین این موضوع پرداختند که شباهت بی بدیلی میان اتفاقات رخ داده در غزه و جنگ‌های صلیبی که منشا آن‌ها نیز مسیحی صهیون می‌باشد وجود دارد. ایشان در ادامه به تبیین این موضوع پرداختند که در زمان جنگ‌های صلیبی این تفکر در میان مسیحیان وجود داشت که با کشتار و خونریزی شرایط ظهور و حبوط منجی را فراهم می‌آورند که این اندیشه مسیحی صهیون در فجایع اخیر غزه و کشتار وحشیانه زنان و کودکان به چشم می‌خورد.
در ادامه دکتر نجفی به اعلام آمادگی مجمع بین المللی اساتید در همکاری با معاونت بین الملل در خصوص هم افزایی و عملیاتی کردن فعالیت‌ها اشاره کرد و افزود که ما به دنبال احیای تفکر بسیج در کشور‌های همسایه می‌باشیم که احیای این تفکر می‌تواند در حوزه‌های اجتماعی و تبیینی کارگشا باشد.

هیأت اندیشه‌ورز مرکزی معاونت بین الملل سازمان بسیج مستضعفین برگزار گردید

در پایان جلسه، دکتر متکی با تاکید بر این پیام که انتقال فهم و تبیین بسیج نشأت گرفته از تفکرات مقام معظم رهبری است، بسیج را یک شیوه برای اقدام از نظر تا عمل که نشات گرفته از روح انقلاب اسلامی می‌باشد، دانست. ایشان به جایگاه امروز بسیج در مقام دفاع از کشور با توجه به فشار‌ها و تحریم‌های گسترده گزینه‌های نظامی علیه ایران اشاره کردند و افزودند که بسیج و تفکر نشات گرفته از آن باعث شده دشمن از مواضع خود به عقب بازگردد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار