وصیت‌نامه شهید «سیدرضا ایجانی»

ما نسبت به این انقلاب وظیفه‌ داریم

در بخشی از وصیت‌نامه شهید«سیدرضا ایجانی» آمده است: هر یک از ما نسبت به این انقلاب وظیفه‌ای داریم که اگر انجام می‌دادیم و انجام می‌دادند و انجام بدهیم و انجام بدهند، وضعی بسیار بهتر از این که هست، داشتیم و خواهیم داشت.
کد خبر: ۹۵۶۵۱۷۰
|
۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۵

ما نسبت به این انقلاب وظیفه‌ داریم

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ شهید والامقام«سیدرضا ایجانی» فرزند سیدعلی، در بیستم مرداد ماه سال ۱۳۳۸ در شهرستان اراک دیده به جهان گشود، او قبل از انقلاب به سربازی اعزام شد اما با فرمان امام (قدس سره) پادگان محل خدمت را ترک کرد و پس از پیروزی انقلاب برای انجام ادامه خدمتش به پادگان آموزشی بازگشت و پس از سپری کردن دوره آموزش به عنوان سرباز لشکر ۲۸ کردستان عازم منطقه مریوان شد، پس از یک سال خدمت در مناطق غرب کشور سرانجام در نوزدهم شهریور ماه سال ۱۳۵۸ بر اثر سقوط کامیون به دره در منطقه مریوان هنگام حمله نیروهای ضد انقلاب به درجه رفیع شهادت نائل گردید. پیکر مطهرش در گلزار شهدای اراک به خاک سپرده شد.

فرازی از وصیت‌نامه شهید:

اسلام وظیفه خطیر و بزرگی بر ما دارد. هر یک از ما نسبت به این انقلاب وظیفه‌ای داریم که اگر انجام می‌دادیم و انجام می‌دادند و انجام بدهیم و انجام بدهند، وضعی بسیار بهتر از این که هست، داشتیم و خواهیم داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار