پایش و عارضه‌یابی ٣ واحد تولیدی در نظرآباد استان البرز

کد خبر: ۹۵۶۵۲۷۷
|
۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲

به گزارش روابط عمومی، رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان البرز گفت: در راستای عارضه‌یابی و رفع موانع واحد‌های تولیدی، تیمی از کارشناسان، مسئولین و عوامل کلینیک صنعت در کارخانه‌های شهرستان نظرآباد حضور پیدا کردند.

مهران یوسفی با اشاره به اینکه واحد‌های راکد و نیمه‌فعال احصا و عارضه‌یابی شدند، افزود: مشکلات صنایع در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مطرح خواهد شد تا شاهد حل دغدغه‌های صاحبان صنایع و بهبود فضای کسب‌و‌کار در البرز باشیم.
پایش و عارضه‌یابی ٣ واحد تولیدی در نظرآباد استان البرز
وی اظهار داشت: در بازدیدی از شرکت آرمان سینا در شهرک صنعتی نظرآباد با دغدغه مدیر این مجموعه به‌واسطه مشکل برق و گاز مواجه شدیم، برخی از چالش‌های آن‌ها در محل مرتفع و مابقی به طرح در ستاد استانی موکول شد.

یوسفی با اشاره به طرح‌های توسعه‌ای شرکت مذکور، در بخش دیگری تصریح کرد: مشکلات شرکت آرام تکمیل در حوزه نساجی و معراج در زمینه رنگرزی هم احصاء و علاوه بر رفع بخشی از آن‌ها در محل، در دستور کار استانی قرار گرفت.

وی با تاکید بر اینکه تا سازمان بسیج مهندسین صنعتی البرز تا حصول نتیجه دغدغه صنعتگران را پیگیری خواهد کرد، گفت: معاون صنایع استان، جانشین فرمانده سپاه نظرآباد، رئیس صمت نظرآباد و متولیان امر، در این بازدید بسیج مهندسین را همراهی کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار