یادداشت

چه کسانی مردم را از حضور در انتخابات دلسرد می کنند

امام خامنه ای در دیدار مردم کرمان وخوزستان فرمودند:بعضی‌ها برای دلسرد کردن مردم، دائم مشکلات کشور را یادآوری می‌کنند؛ در حالی‌که راه‌حل مشکلات، انتخابات است و برای رفع مشکلات باید در انتخابات شرکت کرد.
کد خبر: ۹۵۶۵۳۵۶
|
۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،امام خامنه ای در دیدار مردم کرمان وخوزستان فرمودند:بعضی‌ها برای دلسرد کردن مردم، دائم مشکلات کشور را یادآوری می‌کنند؛ در حالی‌که راه‌حل مشکلات، انتخابات است و برای رفع مشکلات باید در انتخابات شرکت کرد.

دشمن که طی بیش از۴۰سالی که از پیروزی انقلاب گذشته باانواع حملات ناجوانمردانه سعی کرده است که مردم را نسبت به انقلاب ونظام اسلامی با ادبیاتی همچون انقلاب امسال سال پایانی اوست، انقلاب ترمیدوری،مردم نسبت به انقلاب ناامیدهستند،حاکمیت باید صدای مخالفین را بشنود،انقلاب متعلق به طیف خاصی است،انقلاب در مصادر بعضی ها وهزاران تعبیر ناصواب که برای زدودن چهره اصیل انقلاب از اذهان جوانان وآینده سازان انقلاب از طُرق مختلف واز تریبونهای بعضاً هدف دار در سطح جامعه منتشر می شود. اقدامات خویش را جلو ببرد.(راستی چه کسانی در تلاش هستند مردم را از حضور در انتخابات دلسرد کنند.) _

سران کاخ سفید،رژیم منحوس صهیونیستی،وبرخی مرتجعین منطقه _

گروهکهای تجزیه طلب،ووحدت شکن،وحامیان تروریست های وحشی باتمسک به وجهه خود درتلاشند باقومیت گرایی مردم را از حضور در انتخابات دلسرد کنند.

منافقین وسلطنت طلبها با شعار انتخابات فرمایشی،

_عاملان وبانیان فتنه های ۲۰سال اخیر که ازفتنه۷۸و۸۸و۹۸سعی در جداکردن مردم از انقلاب اسلامی داشتند

_جریانهای منتسب به برخی جناهای سیاسی که با توجه به آلودگی در فسادهای اقتصادی،اخلاقی و..شرایط حضور در انتخابات راندارند وسعی می کنند همه جناها را باخود همسو کنند این در حالی است که امام خامنه ای فرمودند:میدان باید برای حضور جناح‌های سیاسی و گرایش‌های گوناگون سیاسی-اقتصادی-فرهنگی در مسابقه بزرگ انتخابات باز باشد تا همه دیدگاه‌ها و نگاه‌ها در این میدان فعال باشند.

_باعثین وبانیان ومرتبطین با غرب که آنان احساسشان وقبله آمال آنها آمریکاست وفکر می کنند فرشته نجاتی که خودش درکلکسیونی از مشکلات داخلی وبین المللی درحال غرق شدن است می تواند حلّال مشکلات کشور باشد.

_برخی سلیبریتیهایی که از برکت نظام وانقلاب به جایی رسیدند امروزبرای کسب وجهه بین المللی برای خود سعی در اردوکشی جوانان به سمت خود وتحریم انتخابات دارند که البته باید فکری به حال فضای مجازی که آنها آن را میدان وجولانگاه خود کردندبشود.

_طیف منتسب به برخی ازجریان اصلاحات که سعی آنها در همه ادوار جداکردن مردم از حضور حداکثری در انتخابات بوده ودر همه ادوار افرادی را که قویاً رد صلاحیت می شوند را در صحنه ثبت نام اولیه می آورند وبه محض اعلام اسامی نهایی لشکر طلب کار را مقابل نظام قرار می دهند.که ببینید انتخابات مخصوص افراد خودشان است واین جماعت باخود رقابت می کنند.این درحالی است امام خامنه ای فرمودند:رقابت یعنی همه بتوانند تبلیغات کنند؛ البته تبلیغات غیر از دروغ‌گفتن، تهمت‌زدن و وعده خلاف‌دادن است. تبلیغات یعنی بیان دیدگاه‌ها برای مردم همراه با اخلاق و دیانت.

_کسانی که درعرصه انتخابات درگذشته بدون برنامه ورود کرده اند وشکست خوردند وعامل شکست خود را ساز کار انتخاباتی و..می دانند این درحالی است که معظم له فرمودند:برخی از تحول طرفداری می‌کنند اما انتخابات را به عنوان مقدمه تحول، مورد بی‌مهری قرار می‌دهند. ایشان همچنین فرمودند: اگر می‌خواهید به نفع دیدگاه خود تحول ایجاد کنید، راهش سر کار آوردن کسانی است که با شما هم‌جهت هستند که این مسئله نیز فقط با انتخابات محقق می‌شود.

_افرادی که ادعای ملی گرایی می کنند ولی در صحنه عمل برای ایران آرزوی شکست وبرای ملت ایران مرگ را از غرب وحشی تمنی دارند که نمونه های آن را از حضور سران این تفکر درناتو وکاخ سفید و..درماههای اخیر دیدیم.دربعد ملی گرایی واقعی امام خامنه ای این چنین فرمودند:برگزاری انتخاباتی پرشکوه و با حضور پرشور مردم، موجب وحدت ملی می‌شود، وحدت ملی و حضور پر قدرت مردم در صحنه، قدرت ملی می‌آورد و قدرت ملی موجب امنیت می‌شود که امنیت نیز زمینه‌ساز پیشرفت علمی، شکوفایی اقتصادی و حل مشکلات گوناگون اقتصادی، سیاسی و فرهنگی خواهد بود.

نویسنده : حجت الاسلام محسن سنجری

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار