رانندگان تاکسی‌های فرسوده اردبیل تسهیلات ویژه دریافت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل :رئیس شورای شهر اردبیل گفت: تسهیلات ویژه به رانندگان تاکسی‌های فرسوده جهت نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی توسط شورای و شهرداری ارائه می‌شود.
کد خبر: ۹۵۶۵۴۰۴
|
۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵

رانندگان تاکسی‌های فرسوده اردبیل تسهیلات ویژه دریافت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، میر محمد سید هاشمی بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۲ هزار دستگاه ناوگان فرسوده در سطح شهر داریم، اظهار کرد: تسهیلات ویژه به رانندگان تاکسی‌های فرسوده جهت نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی توسط شورای و شهرداری ارائه می‌شود.

وی افزود: همچنین مجوز خرید تجهیزات لازم برای تجهیز مرکز کنترل فرعی ترافیک واقع در پلیس راهور، مجوز اعزام ۱۶ نفر از فرزندان معظم شهدا شاغل در شهرداری به سفر معنوی کربلای معلی، دو مجوز مساعدت مالی به همکاران شهرداری و چند مجوز توافق با املاک‌های واقع در طرح تعریض با موافقت اکثر اعضای شورای شهر صادر شد.

رئیس شورای شهر اردبیل بیان کرد: لایحه افتتاح حساب مشترک به نام شهرداری اردبیل و شرکت اکو فناور راد سرمایه گذار هوشمند سازی پارک حاشیه‌ای اردبیل نزد بانک شهر جهت واریز درآمد حاصل جهت بررسی بیشتر به کمیسیون عودت داده شد.

سید هاشمی به برد پی درپی تیم فوتبال شهرداری اردبیل در مقابل تیم حریف اشاره کرد و گفت: طی روزهای اخیر شاهد کسب مقام اول توسط تیم والیبال نوجوانان دختر شهرداری اردبیل بودیم که این بردها نشان از ورود شورا و شهرداری به حوزه نشاط اجتماعی است و نشان می‌دهد مجموعه مدیریت شهری در این زمینه نیز با برنامه پیش می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: ورود پیکر مطهر ۹ شهید به شهر ولایی و شهیدپرور اردبیل و تدفین یک پیکر مطهر در پارک شهرک اداری کارشناسان توسط شهرداری اردبیل اقدامی نیک در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ و نشر آثار دفاع مقدس بود که جا دارد از تمامی عوامل و دست‌اندرکاران قدردانی کنیم.

ارسال نظرات