خبرهای داغ:

تکریم مادران و همسران شهدا در هندیجان

درآستانه فرارسیدن سالروز وفات حضرت ام البنین(س) ، از مادربزرگوارشهیده سهیلا محمد خلفی و همسر شهید والامقام مجید ابوعلی در شهرستان هندیجان دیدار و تجلیل شدند .
کد خبر: ۹۵۶۵۴۱۰
|
۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان، در آستانه فرارسیدن سالروز وفات بانوی اسلام و مادر بزرگوار حضرت ابالفضل العباس (ع ) و همسر حضرت امام علی علیه السلام به همین منظور از همسر و مادر شهدای شهرستان تکریم و تجلیل شد.

فریسات رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران هندیجان بد تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین( س) اظهار داشت: یکی از افتخارات ماها تکریم والدین ، همسران ، مادران و پدران و فرزندان شهدا و ایثارگران است که خدمت به این بزرگواران ارزشمند و تاثیر گذار است.

وی افزود: مادران و همسران شهدا در طول ۸ سال دفاع مقدس حماسه های جاویدی ساختند که تاریخ همیشه از آن یاد خواهد کرد و همه ماها قدرشناس ایثار و صبر این بزرگواران هستیم .


فریسات رئیس اداره بنیاد شهید عنوان نمود: دراین دیدار یکی از رزمندگان برادر بسیجی بهمن گنجی همراهی نمود و همچنین با مشارکت شبکه بهداشت شهرستان تزریق واکسن آنفلوآنزای عزیزان انجام و در پایان با اهداء‌ هدیه به رسم یادبود کتابی باعنوان شهدای هندیجان به آنها تقدیم گردید.

خبرنگار هندیجان محمدرضا شعبانی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار