با حضور استاندار اردبیل؛

مرکز جامع سلامت شهرستان گرمی افتتاح شد

مرکز جامع سلامت شهری و روستایی شهید باکری شهرستان گرمی با حضور استاندار و جمعی از مسئولین استانی و محلی به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۹۵۶۵۹۰۰
|
۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳

مرکز جامع سلامت شهرستان گرمی افتتاح شد

به گزارش روز چهارشنبه خبرگزاری بسیج از اردبیل، این مرکز بهداشتی که در فضایی به مساحت ۶۰۰ متر مربع احداث شده است، دارای بخش‌های مختلف بهداشت کار، بهداشت محیط، داروخانه، دندانپزشکی، خدمات سلامت زنان و زایمان و بخش‌های مرتبط درمانی و آموزشی بوده و در مدت ۲ سال احداث شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل در آیین افتتاح این مرکز گفت: برای احداث این مرکز سلامت در مجموع ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

دکتر علی محمدیان اردی افزود: این مرکز به ۹ خانه بهداشت روستایی و بخشی از جمعیت شهری خدمات ارائه خواهد کرد و ۲۲ هزار نفر از جمعیت شهرستان را زیرپوشش خدمات قرار خواهد داد.

وی ادامه داد: بیشترین تعداد پروژه‌های بهداشت و درمان و علوم پزشکی در شهرستان گرمی در حال احداث است و هم‌اکنون چندین پروژه با مجموع اعتبارات ۴۷۰ میلیارد ریال در این شهرستان در دست اجراست.

وی احداث بخش تکمیلی بیمارستان ولایت شهرستان گرمی، توسعه بخش اورژانس این بیمارستان و احداث ۱۲ واحد مسکن پزشکان از جمله طرح‌های در دست اجرا در این شهرستان ذکر کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اظهار کرد: در قالب توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان شهرستان گرمی توسعه بیمارستان ولایت، تجهیز و توسعه بخش زایمان و اورژانس این بیمارستان آغاز شده و هم‌اکنون با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

ارسال نظرات