فرمانده انتظامی استان کرمان خبر داد؛

ارتقاء امنیت اجتماعی در آستانه ایام سالگرد سردار دل ها

سردار ناصر فرشید اظهار کرد : پلیس همواره برای برقراری نظم و امنیت و همچنین مدیریت ترددهای درون و برون شهری به صورت شبانه روزی تلاش می کند که این رویه همرزمان با ایام سالگرد سردار دل ها مهمترین ماموریت پلیس کرمان است.
کد خبر: ۹۵۶۶۰۶۴
|
۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، سردار"ناصر فرشید" اظهار کرد : پلیس همواره برای برقراری نظم و امنیت و همچنین مدیریت ترددهای درون و برون شهری به صورت شبانه روزی تلاش می کند که این رویه همرزمان با ایام سالگرد سردار دل ها مهمترین ماموریت پلیس کرمان است.

وی با تاکید بر خودمراقبتی در حفظ اموال شخصی و همچنین قانونمندی و رعایت مقررات از سوی فرد فرد شهروندان بیان کرد: در این رابطه به توجه همگان به مولفه مهم و سازنده امر به معروف و نهی از منکر نیز تاکید داریم چراکه این مولفه برای حفظ و تحکیم امنیت در ابعاد فردی و اجتماعی بسیار راهگشا و موثر است.

سردار فرشید با اشاره به در پیش بودن ایام دهه مقاومت و حضور پرشمار مسافران در استان کرمان بیان کرد: در این رابطه پلیس با برنامه ریزی های لازم و اجرای طرح های انتظامی و ترافیکی آماده خدمات رسانی مطلوب به مسافران و زائران مرقد مطهر سردار دل ها است.

فرمانده انتظامی استان کرمان اجرای چندین طرح سراسری به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی، برخورد با خودروهای شوتی و حامل سوخت و کالای قاچاق، تشدید برخورد با عاملان حمل و توزیع مواد مخدر و اجرای طرح های ترافیکی را از جمله مهمترین اقدامات اخیر مجموعه انتظامی برشمرد و بیان کرد: راه اندازی سامانه پایش تصویری در جیرفت و انجام پیگیری های لازم برای توسعه این سامانه ها در دیگر نقاط استان از جمله رویدادهای خوب حوزه نظم و امنیت بوده اند.

سردار" فرشید" در پایان با ذکر نام و یاد شهدای حادثه تروریستی راسک استان سیستان و بلوچستان، کاشت درخت به یاد این شهدای گرانقدر در واحدهای انتظامی تمام شهرستان های استان و آمادگی همه جانبه پلیس برای رویارویی با اینگونه حوادث و حفظ جان و امنیت هموطنان را از دیگر رویدادهای اخیر مجموعه انتظامی ذکر و بیان کرد: از مردم گرانقدر و قدرشناس استان نیز می خواهیم همواره با خادمان نظم و امنیت همراهی و این عزیزان سخت کوش را از دعای خیر خود بی بهره نگذارند

ارسال نظرات
آخرین اخبار