خبرهای داغ:
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی خراسان جنوبی در گفتگو با "خبرگزاری بسیج ":

۱۶۰۰ دانشجو از خراسان جنوبی به اردو‌ی راهیان نور اعزام می‌شوند

ایمانی، از اعزام هزار و ۶۰۰ دانشجو از دانشگاه‌های خراسان جنوبی امسال به اردو‌ راهیان نور خبر داد و گفت: این دانشجویان از یادمان‌های اروندرود، شلمچه، دوکوهه، فکه، طلائیه، هویزه، معراج شهدا، کانال کمیل، دهلاویه و یادمان شهید باقری در مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می‌کنند.
کد خبر: ۹۵۶۶۱۵۷
|
۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳

هادی ایمانی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی از آغاز ثبت نام اردو‌های راهیان نور دانشجویی در استان خبر داد و گفت: دانشجویان علاقمند می‌توانند برای ثبت نام به دفتر بسیج دانشگاه محل تحصیل خود مراجعه کنند.

وی عنوان کرد: اعزام کاروان‌های دانشجویی به اردو‌های راهیان نور از ۲۰بهمن ماه آغاز و تا پنجم اسفند ادامه خواهد داشت.

ایمانی گفت: امسال هزار و ۶۰۰ دانشجو از دانشگاه‌های آزاد، علوم پزشکی، پیام‌نور، فرهنگیان، صنعتی، فنی و حرفه‌ای و دانشگاه بیرجند از استان خراسان جنوبی به اردو‌های راهیان نور اعزام می‌شوند.

وی عنوان کرد: در این اردو دانشجویان از یادمان‌های اروندرود، شلمچه، دوکوهه، فکه، طلائیه، هویزه، معراج شهدا، کانال کمیل، دهلاویه و یادمان شهید باقری در مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می‌کنند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی خراسان جنوبی افزود: در راستای اردوی راهیان مقاومت دانشجویان از مزار شهید حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان بازدید خواهند داشت.

ایمانی گفت: راهیان نور سفری زیارتی، معنوی و بصیرتی است که هر ساله در دو قالب راهیان غرب و راهیان جنوب برگزار می‌شود.

وی گفت: آشنایی نسل جوانان و دانشجویان با ارزش‌های دفاع مقدس رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران، تقویت روحیه از خودگذشتگی، ایثار و جهاد در میان قشر جوان از جمله اهداف اردو‌های راهیان نور دانشجویی است.

ایمانی گفت: نهایت تلاش و رایزنی خود را برای تأمین اتوبوس مورد نیاز و یک سفر امن را برای دانشجویان عزیز خواهیم داشت و در این زمینه جلساتی نیز برگزار شده است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی خراسان جنوبی با اشاره به تأثیر معنوی اردو‌های راهیان نور بر زائران و بازدیدکنندگان، گفت: امیدواریم امسال نیز همچون سال‌های گذشته بتوانیم سفر معنوی و پربرکتی را برای دانشجویان رقم بزنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار